2013. október 2., szerda

A 25. szülinapom xd

Én hülye, marha...
Éva rábeszélt hogy küldjem már el a Roli haverjának a rajzot, ill azt én találtam ki, de ő beszélt rá h neten küldjem, végül is rajzot nem kapott csak egy kamu faces levelet, h keressen meg. De h minek csináltam nemtom. Hülye vagyok,megnézni se merem. Úgy vert a szívem h ááá minek teszem meg, de így lebukási esély szinte semmi, és ha van türelme a fiúnak leg megismer, ha meg csak kufircolni akart volna hamar kipereg... Mert én reggel a Roli miatt sírtam, délután meg amiatt h 25 vagyok és semmi jó nem történt velem, és nem is fog már. Vigasztalgattak ott, meg oktatgattak h a Roli lehet családos, nem lehet kép alapján megmondani h milyen... stb.. És tényleg lehet cs abba estem bele amit képzelek róla. Beszarás lenne ha pár nap múlva vele levelezgetnék. Am a délutáni bőgéskor Zsóka kihívott és nem is gondoltam volna h felköszöntenek. Kaptam olyan szép vázát száraz virággal. Reggel anya is úgy várt h ajándékot kaptam, tegnap este apától is. Akkor Évától megkaptam a megbeszélt szalagot, amibe Rolit kérem szülinapomra, de szájfény is volt benne. Meg megjött az mp4em tesómtól. Ilyen tekintetben tökjó. Holnapra viszek egy kis kaját a többieknek, mert mára nem készültem. Am meg 3 napja főnök vok :S Nem olyan jó, szidnak néha h kidolgoztatom őket, de Szisz bejön hozzánk. Sztem én még ma ríni fogok, más nem a korom miatt. Délután meg szüreteltünk, most majd vasalok. Am egész héten délutánonként a kertbe voltam. Ma  meg hazajöttem meghekkeltem ezeket a Rolis dologkat... nem is tom hogy lett ez, de már 25 vagyok, már valamit tennem kell. Ha már felelősséget is kaptam, ha égő ha nem ennyi bőr még van a pofámon. Na hali...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése