2013. október 18., péntek

Munka, munka, munka........

Ma reggel 6tól este majdnem fél 8ig voltam. Egész nap táncos ruhákat varrtunk, én segítek, a palotás ruhában. Díszeket csinálok, meg rávarrom. Már jóapám pampogott h nem fizetik ki nekem oszt menni kell... bal, bla... De csúszót kapok, ma 6 órát, holnap is menni kell... de az valszeg egy szombati bedolgozás lesz. Tegnap a sok hülye miatt kellett bemenni, 1 órát, lecsesztek minket, meg le kellett írni kit nem tartunk munkaképesnek... Azelőtt egész nap az esőbe leveleket hordtunk, totálba szarrá áztam 3x. Kicsit beteg is voltam, vagyis azt hittem az leszek, de átment rajtam. Azelőtt 2 órát pluszba kellett maradnom, mert én zártam és jött a gázszerelő na meg leveleket címeztem. És a jövő hét ugyan ez lesz. Mondjuk nekem ennyi a szórakozásom is hogy emberek közt vagyok. Mert rajtuk kívül szinte senkim sincs. De leg van jó magyaros blúzom :D. abba megyünk a 23.ai műsorra. Bálra meg nem megyek... Rolandot kigúnyolták h nagyfejű, meg kopasz... Meg h van vagy negyven, de nincs... Max 35... Meg h nagypapi :S Mért nem tom elfelejteni nem értem. De egyedül lennék megbolondulnék mint hétfőn... Akkor is bementem és akkor lett jobb, utána már itthon is el el voltam. Nem jó nekem egyedül. Ha lehetne és megfizetnék 12be dolgoznék hétvégén is, legalább nem gondolkodok. Na hali...

Pár szép díszmagyar ruha :)























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése