2013. október 28., hétfő

Bál utáni romhalmaz, nesze nektek köcsögök! xd :S

Ez az internet is olyan, mint a faszom... Nem kapcsolódik, jó addig írok egy dokba... Mert nekem most kajak, ki kell írnom és nincs sok időm... Ez a mai nap egy szar volt, szó szerint.
Felkeltem 1 órával hamarabb, zenét hallgattam akkor is hülye hangulatomvolt, katát se vártam meg, meg majd fel robbantam ha hozzám szóltak. Aztán kinyitottam a faluházat és az a bűz meg az az otthagyott báli étkészlet kajamaradékkal, piával, mindennel... ááá
Gondoltam hogy szörnyű lesz, de ennyire...
Azon nyomban nekiestünk, dobáltuk, öntöztük ki a maradékokat. Asztalokat pakoltunk, székeket, sörpadot, tányérokat mostunk, felmostunk. Újra berendeztünk mindent. Kb délre már sántítottam én is úgy fájt a derekam. Persze a férfiak, ha lehet ezeket annak nevezni 1 asztalt se emeltek, egy széket nem pakoltak át, a tányérok is ahogy a magas polcra pakoltuk olyanok voltak mint a dög. Mindent mi csináltunk. Főleg Éva meg én emeltünk,hát fasza, ez a sok fasz alkoholista...
Na mindegy... Most meg ez a hangulatingadozás megbolondít, sírnék de nem tudok, ha sírtam volna megzavartak, már le se akarom írni ezt a zűrzavart az agyamban mert zavaros, biztos hormonok :S És nem tudom h fogom túlélni ezt a napot mert gondolom nem ölbe tett kézzel várom az estét. Tiszta izom lázam lesz, a hátamnak meg a hasamnak a lábam is húzom... Szal nagyon fasza :S De ez sírnék de nem tudok hangulat ez pokoli lehet iszok valamit, mert már szét durran az agyam... Olyan hülye feszültség van bennem, kajak el kénem ennem valahová de már nem tudom hová kéne, mert kedvem sincs. Mindig mondják menjek már valahová, meg változzak meg és én meg nem is tudok meg sokszor nem is akarok magamtól és ezen duzzogok h miért kéne megváltoznom ha nem biztos h van értelme. De azt mondták amin kicsit meg is nyugodtam h majd meg fogok ha lesz aki megváltoztat, de az ősöregek azt lökték h ők is voltak szerelmesek, az egyikre rá se néz a gyereke, a másik meg 2 év után elvált és elveszítette a gyerekét és azóta majdhogynem egyedül van. mennyi értelme van az életnek mi? Tiszta sirály. Lehet azért vok én ilyen, én ezt nem akarom... nekem ilyen élet nem kell, én nem akarok szopni még többet!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése