2013. október 4., péntek

Nem kaptam választ :(

Igazából még azt mutatja meg sem nézte:S
Olyan csúfnak érzem magam, hozzászoktam h mindig dolgozunk munkás cucc itthon, melóba melegítő. Hiába fogytam, olyan rútnak érzem magam, 100 rét göncbe, semmi nőiesség nincs bennem. Se smink semmi, én ehhez szoktam, én azt szoktam meg h csúnya vagyok, meg kövér, meg fiús. Már mondjuk fiús nem vagyok, tisztában vagyok vele milyen vagyok ha kiöltözöm, de nincs hová. Én nem vagyok olyan jó nő mint más, pedig azt beszélik nekem h az vagyok, de nagyon nem érzem magam annak. Pedig ment le kiló mert egész nap melózok, és már ezekben érzem jól magam a rongyaimban meg a laza ruhákban. Csak egy igazi nő nem ilyen, de mondjuk az nem is ásózik, nem tör gallyat, nem bassza szét a kezét a kert, vagy az ablakpucolás zsilettel. Nem pucol budit meg takarít egész nap a melóhelyén, hanem veri a faszt vagy szopja valami pénzes gecinél. Bár fiú lennék, akkor akárhogy jó lennék. nem szeretem ma magam nagyon. jó h Roli ilyen munkásruhás pali, őt remélem nem érdeklik az ilyenek, mert mindig rongyosan látott és nézett meg sztem tetszettem neki. A a fiú is mikor nézi meg az üzenetet nemtom. És kapok e választ? De tuti kiröhögik szerencsétlen h egy hülye picsa beléd esett, bla bla...Na mindegy. Hali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése