2013. október 14., hétfő

Itthon maradtam egyedül :(

Már kajak kezdek bekattani, én hülye itthon maradtam ma de csak egyedül vagyok, zenéket hallgatok, nézelődök, letiltottam pár spamot meg a twoot is letöröltem.. Fura most rockot hallgatni, mert a raphez szoktam. Már Arnótról annyi videót néztem meg hogy, a falutörténetből és jelenlegi életéből vizsgázhatnék :S Fú ez a szorongás de szar, és nem tudok ki menni. Pedig most ki fogok legalább a levegőre... Nem értem miért van ez most, tegnap még rajzoltam Roliról meg pár fantázia cuccot. Mindig eltervezem h jó nekem egyedül, elleszek de csak bedepizek meg hülye gondolatok kavarnak a fejemben. Egy fiú írt nekem, valahogy nem néztem mostanában mint ír, de előbb elolvastam és fikázza Rolit h szerinte ő most többet tenne értem, meg szerinte ő semmibe vesz, mondjuk lehet... De nekem meg ez a gyerek nem kell, sztem direkt manipulálni akar hogy őt vegyem figyelembe, azt hiszi nem látok át rajta, mert h Rolinak igaz h van karrierje, ami neki nincs de ő megtanulta h azt kell értékelni ami van.. bla bla... de Roli akkor is jobb, helyesebb meg tényleg vele lehetne kezdeni egy életet, ez a gyerek meg keresgéljen a tizenévesek közt. Meg am is az exem is ilyen volt, pofázik, meggyőz, de mindez üres szavak tömkelege, látom h egy olyan pasi aki inkább csak beszél és nem tesz semmit. Ígérget, meg tudja mi lenne jó nekem, meg lefikáz egy ismeretlen embert. Pedig szerintem Roli mint ember is jó, meg én csak felnézni tudok rá. Hiába nem ismerem amit látok benne az jó. Ma meg táncoltam, ilyen hip hap félét akarok csak szórakozás kedvéért megtanulni. Elment egy csomó idő, sztem kimegyek meg takarítok, almát válogatok meg lemek majd a postára meg a kulcsért... vagy nem tudom... Semmi se jó... Miért vagyok ennyire depresszív?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése