2013. szeptember 29., vasárnap

Lehet őt láttam? Épp a buszmegben ültem a kórház előtt, zenét hallgattam, nemtom mire figyeltem fel de egy szürke kocsi állt be lehúzott ablakkal a zebra mögé, és ott figyelt egy Roli fejű ürge, pont olyan cukin sasolt ahogy koncentrál az egyik képen miközben szerel. Még kómásan ki is húztam a zenét h meghallgassam milyen az ő zenéje, ami dübörög, hát elég szörnyű de ez érdekel a legkevésbé. Lehet hallucináltam, mert még beteg vok és a piacon járkáltunk, és visszafelé sietni kellett, mert tesóm gyorsba végiggyalogoltatta velem az a hosszú utat meg még futni is kellett pedig levegőt se kaptam, aztán meg összevesztem vele, de mire oda értem a megállóba olyan volt mintha a láz vissza jött volna. Emlékszem is h mondtam magamba, biztos nem ő az csak hallucinálok, ami lehet igaz is, de a sors dob néha nekem egy Roli hasonmást, vagy egy OTS-es kocsit, amin nem ővan igaz de ki tudja... De felírtam egy rendszámot, amivel semmire sem megyek. de eltom így képzelni kis cuki gombszeműen nézi az utat, szól a zene, fekete pulcsiban, aranyos volt. Nem sok értelme volt kimenni a piacra, de leg nem itthon dekkoltam, százszor megnéztem egy pulcsifajtát, aztán vagy 5öt próbáltam mire lett jó, de ez nagyon menő kicsit ilyen rapes xd ... meg anyának vettünk egy pulcsit. Aztán húst paníroztam, krumplit pucoltam, kiszedtem a szemöldököm... Ja ezüst kocsija volt a fickónak, még tetszett is, kis vagány ez a Roli ha ő volt. nemsoká ebéd aztán meg mehetünk mamáékhoz, aztán meg 6ra arra faluizére. Nemtom holnap hogy mek melózni de erőm az nincs. Sztem még egyszerre lesz letudva a két út is, mert külön hazajönni nem lesz idő. Na hali...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése