2013. október 29., kedd

Agyalás :/

Most fejeztem be egy időre a melót, most megint voltam csutkát is szedni de csak egy kanyart, ami hát ketten 3 zsákot szedünk meg plusz 2 vödröt. De már nagyon kész voltam, és nem tudom mi bajom. Csak jár az agyam, ilyen semmin nem gondolkodom mégis túlpörög, mint egy szar motor. Tekeri a baromságot, jönnek elő a hülyébbnél hülyébb érzések. Lüktetett az agyam a fájástól, sztem a hideg frontot érzem. És csak alig vártam h vége legyen, apám már nem hívott ki még egyszer. Emlékszem kérdezgette mi bajom, h fáradt vok e, asszem azt mondtam igen, meg utána h fáj a fejem? És mondtam h ja. De nem kommunikáltam nagyon. Lefagytam csak magamba gondolatok :S Ez már a fáradtság is meg h el kénem enni szabira,de nem tok soha kikapcsolódni, meg ez a szar nyomorult élet, hogy mindig csak dolgozol és nem jut soha egy percnyi idő vagy erőd se arra amit szeretnél. És ez annyira szét tud feszíteni. Ez a blog írás ami lenyugtat, meg akinek elmondom a mindennapos hülyeségeimet. Most Balu kapitány azt lökte, hogy mindig olyanokon agyalok ami nincs, meg mindig filozofálok. Éva szerint is vmi filozófiát kellett volna tanulnom, mert nem úgy élem az életem hogy élek hanem hogy gondolkodok és az értelmét keresem a dolgoknak. Lehet ezért fárad le az agyam. De nem direkt csinálom. És sokszor így összevitázunk szolidan a dolgaimon, mert van pár emberke akinek elnyomom én a rizsámat egész nap, általában azoknak aki reagál rá. De ők ritkán értenek velem egyet, igazából én is nekik adok igazat sok mindenben, de mégse tudok úgy tenni hogy jó legyen. Na de még összeszedtem egy jó adag szemete az udvarról, meg etettem erre besötétedett. És még a macska is jött h etessem meg. No jó... Ezek előtt meg hazaértem, de futottam egy kört a postáig, ahol nem tudtam feladni egy csomagot. De azelőtt meg volt egy kiscica aki követett és hiába dobtam vissza a faluházba csak jött utánam, aztán Virgihez dobtam be és le tudtam lépni. De sztem ott rem jó helye lesz, mert nincs más állat se sztem meg adtak neki enni. Ez a cica ma vágódott oda hozzánk, bent aludt a pincébe valaki kidobhatta. Már nemtom hanyadik munkás állatunk ez. Volt még fent egy kutyánk egy napig. Aztán múlt héten egy vendég kutyánk. Most meg cicánk. Ma csak a művházat takarítottuk, persze a hecc kedvéért megint eltűntek az emberek mikor a dög asztalokat cipeltük, de csak vagy 25 volt. Elegem van ebből a kulcsos, " főnököcske" szerepkörből, és még a héten nem jön a főnökünk. Hagyjanak már engem békén, én döntsek ki hová megy... Nem nekem való :S Egyik közli ismim meghallotta h kaptam egy véleményt egy rajzomhoz, amit nem szoktam neki elmondani, de én nem tudok mindent mindenkinek elmondani. Mindenki csak egy szeletkét ismer belőlem. Rendesen idegesített hogy beléptek a komfort zónámba. Úgy elmennék már valahová vagy csak csütörtökön elmentem volna csavarogni de nem mehetek mert nekem kell bent lennem. :s Mondjuk kitaláltam párdolgot amivel még megpróbálom lekötni és felvidítani magam. Kimosom a a hajam, ráfekszem a masszírozó ágyra, lehet írok valamit, na meg ez... de lehet olvasok. Ja mert tegnap este meg ma reggel is túllőttem magam a gondolataimmal, kicsit elszállok ha álmodozásról van szó néha, és néha magamtól is megijedek. De ez meg már szerintem a magány miatt van, mert már voltam így. A mennék valahová-val meg úgy vagyok h nehezen indulok el, ez a beképzelt bezártságérzésem miatt. A Rolival most úgy vagyok hogy talán ő is csak egy képzelet adag, egy vágyálom amit rá tudok húzni, mármint őrá az én vágyamat. Vásárolni akarok menni, meg Halloweent akarok. Meg valami jó koncertet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése