2013. október 21., hétfő

Írogatok a mai napomról...
Most megint írt egy fiú, a fene se tudja hol írt nekem. Tök fura hogy mostanában ennyien rám írnak, már randizni hívna, de megy a faszom. 3 tőmondatot írt eddig. De elég intelligensnek tűnik...fene se tudja...
Hogy hazajöttem kidobáltam az összes valamire való alkalmi ruhámat és arra jöttem rá hogy 2 óra elment mire kiválasztottam mit veszek fel. Eléggé kétségbe estem hogy sok ruha mellbe meg vállba szűk :S Egy fekete kosztüm meg egy fehér mintás felső lett ing helyett. Aztán meg lehordtam egy csomó szemetet, ruhát, elindítottam egy mosást, kicseréltem a paradicsomokat amik itt megértek nekem, teát főztem meg ilyenek. Ma csak másfél órával voltam tovább, holnapra fú nemtom hogy fogom bírni elég gáz az egész. Ma egész nap a fiú táncos felsőket díszítettem, az kész lett, a végére beszart a vasaló... :S Pedig valami könyöklőkre kellett volna a terítő na meg az ingeket vasalni. Holnap bezsúfolnak minket egy kis lyukba, megállásunk nem lesz... utána délután meg át kell öltözni díszes cuccba. Még képviselők jönnek meg ilyenek... Am elég szar h mióta múlt héten a többieknek téglahordás volt, nekem meg ugye varrás akkor gondoltam ezért orrolnak rám is. Hogy én csak biztos ülök, de ma tök jó lett volna mert nem az a meló van és erre valami levelezési botrány miatt az egyik csaj pofázott és mindenki lehurrogta meg h ők takarítottak meg gazoltak és megint érezni lehetett h elhordanak mindennek, de mi is mondtunk róluk dolgokat. Tök szar már a szomszéd csajjal is jövünk reggel oszt érezni ezt a feszengést. De semmiségek miatt fikázzuk egymást mint a nők általában. Aztán mivan ha legbelül ők is így vannak mint én és ezért feszült minden. Na megyek... Roli ma nagyjából nem jutott az eszembe... Kun Béláról kellett portrét csinálnom xd Adri cucca meg félő h kész se lesz :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése