2013. október 13., vasárnap

Na most megint írnom kell, nemtom mi van velem de elég szarul vagyok. Felkeltem arra h anyám veri az ajtót, h engedjetek már beee... xd De azt hittem h diót tör, meg baromságokat álmodtam. Azóta csak vegetálok, el lettem zavarva h ne idegesítsem őt... Vagy mi van nemtom. Rolit takarékra kellett tenni bennem, vagy inkább mellőzni mert besokalltam kajakra... Hiányzik, de féltékeny vagyok h ugyan mit csinálhat, vannak e női és megbolondít ez is. Meg egy napja csak bent vagyok és rám jött ez a szorongás h vannak dolgok amik idegesítenek és rágörcsölök meg stresszezlek miattuk... Nem akarok holnap menni de ha szarul leszek inkább megyek, mert egyedül se jó...De lehet azért van mert tegnap sok cukrot ettem... ma meg már rá se bírok nézni, a zene se jó...Ki kéne adni magamból valahogy ezt, lehet ki mek ásni meg a levegőre... de vasalnom kell... De nem jól vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése