2013. október 6., vasárnap

Még egy pofon...

Arra jöttem rá hogy a kamu facem nem működik, nem lehet róla megkapni a leveleket :S Totál összetörtem, h erre várok mióta.. Aztán az éjszaka gondolkodtam h érdemes e ezt csinálni? miért van az h bármennyikével közelebb kerülnék hozzá újabb akadály tárulkozik elém... Ilyen még sosem volt. Nem tudom vagyok e elég érett arra hogy elbasszam, mert jól nem tudnám csinálni. Lehet ki kéne várnom míg megérik bennem ez az egész és akkor lépni ha biztos vagyok a dolgomban. De az is lehet h Peti megkapja a levelet, ez kiderül ha egy barátnőm visszaírt. Már ismerősöket kukáztam össze vissza bejelöltem mindenkit, hátha azért nem megy. Tegnap kitaláltam hogy csinálok kamu iwiwet, de arról egy nap csak egy üzit küldhetek ismeretlennek, így a tegnapi esélyem elszállt. Most meg inkább meggondolom mit csináljak, nehogy azt higgye Peti zaklatom, vagy hogy van e értelme. A nagy szülinapi lépésem oda, pedig azt hittem az egy jel volt. Akkor most ez mi? Akadályok amiket le kell küzdenem hogy erősödjek? Vagy akadályok amik egyértelműen jelzik hogy nem kéne ezt csinálnom? Megalázni magam meg minden...Na mindegy. Eközben twoon a sok pali ír nekem, de egyik se jó, nem látom bennük azt amit akarok, vagy mind csak kefélni akar és szórom őket ki mint a fene... Vagy hogy a vénemberek rám vannak kattanva, az ilyen 50 körüliek, de miért? Régen sose volt ilyen... na mindegy... Hy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése