2013. október 24., csütörtök

két szabadnap itthon ...

A tegnapi napom elment, elég sokat aludtam, vasaltam meg egy két dolgot elpakoltam, aztán meg olvastam. Volt egy veszekedés, nem velem kapcsolatban de felidegesített. Ma meg elvileg a temetőre mentünk volna nagyapámmal, de elfelejtette, fát rendelt helyette. Aztán ott voltam, meg a szomszéd faluba boltba, de elég uncsi a bolt ott, pedig azelőtt jó volt, de a szörp finom amit ott vettem. Aztán egy kis csajnál voltam aki beteg, meg hazajöttem. Még mennem kell a terményeshez, meg a kulcsért, meg kaptam az adóhivataltól valami szar levelet, ami úgy elvette a kedvem :S. Minek kell nekem 2000et fizetnem pótlékba, meg nem is értem az egész levelet, de csekket se küldenek, utalni még sose utaltam szal azt se tom mit csináljak ezzel a szar levéllel. Facen láttam a ruhák kész lettek, engem megint meg se említettek, jó csak pár kiegészítőt varrtam rá, de az is kb 3 munkanap volt ha nem több. Igaz én már tegnap nem mentem be. De ez nem is érdekel, nem én varrtam. Régen volt egy ilyen ami szarul esett, megrajzoltam keresztszemesben egy nehéz képet és én akkor is el lettem felejtve, csak azt dicsérték aki megcsinálta. Na mindegy, mindig azé a dicséret aki megvalósítja. Én meg sosem voltam elég erős ahhoz hogy valamit be is fejezzek, bár le is pereg rólam ha megdicsérnek, azt nem veszem fel. Pedig a rajzaimért szoktak, vagy nem is tom miért. Hogy hülye vagyok. Rolit letöröltem tegnap a telómról. Ma meg rémálmom volt az exemmel, megint itt volt és hazazavartam. Minek álmodok néha vele, de mindig ugyanazt, mindig elzavarom. Ja meg írt vissza az a fiú, aki írt nekem, de olyan izé :S Megkérdeztem tőle, mi az barista meg a bártender, belinkelte és semmi mást nem írt. Tiszta paraszt. Én is írtam neki h akkor nem kérdezek semmit, ha totál hülyének nézel csak lusta voltam megnézni a keresőben. Nem is érdekel am.

Tegnap még halloween képeket nézegettem. Szerdán meg ki voltunk öltöze, besütötték a hajamat, meg kifestettek. Egész jól néztem ki.  Megint idegesít h szomaton mi lesz én nem akarok jönni mennék vadászra, de nemtom be kell e menni. Fasz kivan.

Cukiságok;























































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése