2013. október 14., hétfő

Ruhák, amiket talán felvennék

El kellett mennem a postára és a kulcsért. Ott is maradtam a többiekkel és már oldódott bennem ez az egész. Elvileg pánik. Azt mondja aki tudja mi ez, elvileg az agyalás miatt van, semmire se képes olyankor az ember. És a Roland az oka, akkor még egyszer leesett, hogy nem érdemes miatta ennyit kínlódni. bedepizni. lehet tényleg nem is kellek neki. Mert itt lenne, ha kellenék.

Utána lementem egy kificamodott térdű lányt megnézni és az anyja, a spanom mondta hogy fessem már be a haját. hát megtettem, és a facen látva kurva jó lett. :D

Aztán az almákat kitettem és visszavittem a ládákat. aztán cs az udvaron voltam de már nem egyedül. Most meg a ruhanézegetős hobbymat végeztem. Lusta vok melózni menni de egyedül megőrülök. Főleg h mindenre vigyázni kell, mert mindent ellopnak. :S

A favorit ruhák...




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése