2013. október 26., szombat

Combat ... :/

Ma felkeltem 5 kor hogy kimossam a hajam mivel mentünk messzire a temetőre. De még 7 ig zenét is hallgattam, persze hogy a 2 nap alatt amíg itthon voltam elfelejtettem a Rolit, erre amint visszamentem a melóhelyemre visszatért az egész. és már megint kínoz, no meg az is van és hormonálisan depresszív vagyok. Most kivételesen kocsival mentünk a temetőre így 2,5 óra alatt megjártuk. félig aludtam a kocsiban, félig agyaltam, így nem volt olyan varázsa, főleg h olyan nagy köd volt. Bár még mindig az van. Olyan az a falu meg a környéke mintha beragadt volna a hatvanas évek csapdájába csak minden romlik és sok a cigány. Mondjuk anya szép koszorút vett, de régen míg nagyanyám nem volt bolond legalább valamelyen hangulata volt az egésznek és ráment az egész nap, mert am a táj az szép. Aztán meg szétszedtem a billentyűzetemet és kitakarítottam, lemostam még szárad. Lehet megyünk mezgerélni de lehet nem bár nemtom mi a jobb itt magamba fordulva azon töprengeni hogy fog elmenni ez a két nap vagy azon hogy ma bál van és én nem megyek, bár nincs is kivel, mert ha Adri nem sérül meg mind mentünk volna, vagy azon hogy a Roli milyen lehet, van a valakije. Annyira akarom de nem bírom túltenni magam rajta. :S de miért? Egyedül a gépezés segít h ne agyaljak, de igazából még emberek közé sincs kedvem menni, bulizni se mert haza kell jönni, fáradt leszek, nem tudok akármikor hazajönni, másokhoz kell alkalmazkodni. De nekem már am senki nem tetszik úgy, hiába helyesek, mert valahogy ez a Roli lett a mérce, nem is külsőleg hanem hogy ez okos, meg olyan talpraesett... a mai pasik meg ... Na mindegy, tudom hogy mindig csak siránkozok, de ilyen vagyok, nem is érdekel... Lehet így is halok meg... Na hali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése