2013. október 15., kedd

Most legalább másról írok...

A mai napom eléggé másképp indult mint az előző 3. Kocsival mentünk melóba. Aztán ma megint én voltam " a főnök ". Először csak a csajok elalkudozták ki hová menjen, amiből baj lett... mert az egyik kiscsaj nyíg... De egy másik nő lebaszta őket, de kit érdekel. Most én mit csináljak velük, ővelük nem tudok, mert nem akarok durva lenni, h megharagudjanak rám, de ha leszek még főnök egyszer rákényszerülök h az legyek. Aztán csak a fűtés, meg az egyik wc baszakodott. Egy ideig egyedül voltam, takarítottam meg a fiúnak szaladgáltam a kulccsal. Aztán megírtam 250 borítékot, ami 3ig tartott... De közbe az egyik gyerek olyan tahó volt, h meg mondtuk h ne tegyék az asztalra a lábukat és feltettem, vagy háromszor szóltam rá és lerúgtam a lábát az asztalról. Meg még neki áll feljebb. De leparasztoztam őket, meg rájuk basztam az ajtót. Utána kitakarodtak. Aztán nem kettőkor, hanem 4kor jöttem haza, mert a gázszerelőnek én mutattam mi nem jó, stb... légtelenítettünk, meg mittom én mi nem jó a budiba. Aztán leg alig gondoltam Rolira... Így jobban elvagyok, csak az intézkedést utálom kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése