2013. november 16., szombat

Még tartozom (magamnak) az eseménydús tegnapi nappal...

Tegnap volt ugye a Halloween buli, mondjuk a barátnőmmel elvoltunk a sok gyerek közt, meg egy másik csajjal. Érdekes volt mikor a volt tanárnőm bemutatott engem két valakinek, pedig vagy 15 éve nem nagyon látott és csak az utóbbi időben köszöntem neki. Fura. A sminkünk elég durva lett, főleg az enyém brutális, de szoknyába meg csizmában voltam. Nagy csoda! És csináltattam olyan képet ahol rövid a szoknya. A zene az jó volt cs sokdedós volt ill összvissz 20an voltak. De D. megnyerte ő lett a Halloween király. Azelőtt melóba rajzoltam a lepedőmet, majd teszek is fel róla képet. Itt volt Kun, elhülyültünk. Jöttek a faluba bárányok azokat is megnéztük. Meg anya is beteg lett neki meg gyógyszerért voltam. Ma meg anya pihent és én főztem, mama is beteg lett szal elmarad a szülinapozás de levittem az ajándékot. Barátnőm is betegmeg én se vok jó, a macskámis az. Szóval úgy semmi se érdekel.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése