2013. november 2., szombat

Ez a szombat a tervezett szabim második napja. Igaz még csak most rajzolódik ki a fejemben és idő kérdése míg kialakul hogy végül is meddig maradok itthon. Attól függ hogy bírom. Tegnap a temetővel meg a takarítással elment a napom. Ma már csak fél 10ig aludtam, utána meg olvastam. Nem egyfolytában mert elmentem a boltba, meg kimentem az udvarra mert felidegesített egy hülye veszekedés, aztán leveleket lomb seprűztem meg a bőgés környékezett, de nem jött ki. Végül is nem nagy dolgok miatt volt, és már meg kellett volna annyira szoknom hogy meg se halljam, mégis egyre inkább érzékenyebb vagyok mindenfajta veszekedésre, főleg a jelentéktelenekre és azokra amik napról napra semmit mondóbbak és 30 éve ugyanazt a szóbárbajt ismétlik. Na de lapozzunk...
A HP 6ot olvastam, és meghalt Dumbledoor meg szakítottak Giniék,és megint ott a kérdés mit fogok olvasni. Nemtom mi az oka hogy csak a Herry Pottert és az Alkonyatot vagyok képes úgy olvasni hogy ne tegyem le. Már ilyen könyvre nem találtam még rá, ami így pozitív is meg szeretek abban a világban tartózkodni. Most még ott vagy A fátyol mögött félbehagyva, de nemtom most nincs sok kedvem hozzá, mind szomorú biztos. :S Más érdemleges nem történt, mondjuk tegnap találtam egy fekete kartont ma meg egy halloween töknek minősített kis tököt. De hogy én a hidegbe már nem mek ki kifaragni az is biztos.
No most ennyi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése