2013. november 9., szombat

Hetem...

A hetem második felében eléggé lefoglalt a meló bent, nem volt megterhelő de ki is kapcsolt meg el is teltek vele a napok. A szerda nagy eseményei; hát a Roland, :/ elfogadtam nem fáj, de gondolok rá. Meg az a bunkó nő :S A csütörtökből a tovább maradásra emlékszem. A péntekem, azaz a tegnapom meg tök jó volt este. Szomorú is voltam hogy vége lett, Ével elmentünk vásárolni. De csak így az Obiba, Müllerbe meg egy kínaiba. Nagyon jó volt. Annyit nevettünk, hülyültünk mint a tizenévesek. 3 óráig nem jutott eszembe semmi, főleg hogy sötét is lett nem is olyan volt mintha Miskolcon lettünk volna. Néztük a szép karácsonyi dekorációkat. Annyi jó dolog van, meg jó drága :/ .A fejemre húzgáltam mindenféle sapkákat napszemcsivel. Az egyik bnőmnek vettem egy sapit, meg egy mérőszalagot, de ez majd egy dobozba fog belemenni. Magamnak vettem egy egyenesítő fésűt, egy egyenesítő szérumot meg hajvégápolót. Jó drága volt :S De egy olyan fésűre már régóta vágytam, már csak egy menő vasaló kéne pl ami göndörít is, meg kreppel. A szérummal még sehol sem találkoztam, a hajvégápoló meg kell nekem. Meg egy karácsonyi díszt anyának vettem egy hinta lovasat meg magamnak.


utána meg gépeztem Szel.
Tegnap is taliztam egy fickóval akire azt hittem tetszhetek neki, meg ismerem is, de akkor csak közvetlen volt. Mert nője van. Akkor van akivel írtam, de ma ránéztem és tévedtem vele kapcsolatban. Úgy látszik megakar védeni a sorsom attól h megint bele éljem magam dolgokba. A Roli nekem olyan szép emlék marad egy jó illúzió, mint annó András, meg B.Zoli... Hát ő nagyon jó pasi akkor is. 
Ma meg felkeltem és most végeztem,azt hittem vagyis jó lett volna egy lightos hétvége és bemenni a Csokifesztre, de nem volt lehetőségem rá,most megfáradt vok. Pedig bnőmék hívtak, de ki lett festve a konyha egy sarka és én ott takarítottam, pakolásztam.A páraelszívó lett szétszedve.tiszta zsír volt :S akkor mostam, hajtogattam, varrtam...Mondjuk el voltam mert nyugis volt, meg a rádió közvetített sok érdekes dolgot. Sztem holnap se nagyon tok kimenni erre, mert ...No mindegy... Én már megpróbálom ezeknek is a jó oldalát nézni, tegnap is magamra erőltettem h örüljek mint hogy kesergek h vége van mert ez is az én emlékem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése