2013. november 14., csütörtök

Már "rég" írtam ...

Mivel is kezdhetném? Fázok, lehet meg leszek fázva bár nemtom. Az egész hét laza volt, uncsi is kicsit, jóformán lófaszt se csináltunk. És lehet emiatt is meg h hamar sötét van olyan nyominger volt mindenki. Ha az ottani dolgokról írok akkor sokat rajzoltam, egy télapós képet ami nagyon jó lett. Egy Csontváryt ami nekem nem tetszik. Meg két napja csinálok egy nagy lepedőre egy téli tájat állatokkal de majd egyszer kész lesz. Tegnap volt az egyik csajosunk névnapja, ami tök jó volt. Volt jó kaja is meg összegyűltünk. Azelőtti nap én is fel köszöntöttem csináltam egy egyedi ajándékot egy "borsodi kincsesládát", jó pár este el szaroztam vele. Levelezgettem egy faszival aki elég helyes volt, de messze lakott. Ő persze győzködött, de attól beszélgettem vele. Egyszer jól lehordtam amit akkor nagyon bántam mert prédikált nekem a távkapcsról és utána lebunkózott meg ilyenek. De aztán csak írt nekem v én neki nemtom. A végén kiderült gyereke is van, aztán kifejtette a véleményét h neki azok a nők kellenek akik 30on alul vannak olyan 25 körüliek, mert 30 után elvirágzanak a nők, és ő más gyerekét se fogadja el. Jó mondom... Nem önző kicsit se, jól teli nyomták pénzzel, alendelonnak képzeli magát, mert őneki jobb a teste mint a fiataloknak. Aztán meg nem jönnek be neki a vékony nők ettől függetlenül ő támogatott egy kis csajt meg gondolom kurelte is utána meg nem kellett neki mert vékony meg csúnya és pedig a nő bele volt fullra zúgva. Kedves mi? Aztán h kifejtettem neki a véleményemet h én nem vagyok egynyári növény és sztem nem ilyen fiatalok valók neki hanem egy örökké csinos dögös nő én lettem a 25 évesen sem elég jó, és zavarosan gondolkodó. A beszélgetés egy igazad van :) - zártam. Örülök h nem kell vele többet beszélnem! Ma megint az igazi eljöveteléről diskuráltunk amit az követett h el kénem ennem valahová szórakozni. Meg az örök téma a terhesség most két kismama csajunk is van, meg Vincét is behozzák hozzánk. Aki egy full cuki baba és életem harmadik gyereke akit megfogtam. Nehezen merek hozzájuk érni, mert alig vagy inkább soha nem fogtam gyereket. De szeret sztem engem. már a nevemet kimondja. Olyan cuki én is elfogadnám. :) De mára már azt álmodtam h terhes vagyok és lányt vártam a babával együtt sétáltam, mármint h bennem volt, tök jó is volt meg fura is. érdekes h meg tudok ilyet álmodni. Holnap elvileg mek a sulisok halloween partyjára mert az egyik kis csávót én festem ki meg az anyját is és akkor már ott maradunk elvileg. Meg tán szombaton mama névnapját tartjuk, szal hátha már lesz valami. Mert már unom magam. És rossz a bezártság. Ezekből a társkeresőkből is ki lehet ábrándulni nagyon. Most ma felvettem az ezüstjeimet mert olvastam h jó gyógyhatásai vannak. Na ennyi az annyi. Még elvileg 30án én fogom a gyerekeket kikenni a mikulási műsorra. Tökjó most kihasználják a kreativitásom :). A Dávid jelmezét is félig meddig én találtam ki, jó h halloween buzi vok. Én is viszek cuccot, meg az anyukát is kikenem sztem. Rem rögtönöznöm nem kell, mert nem biztos h menne...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése