2013. november 1., péntek

"Leírás" ...

Basszátok meg, új unokatesóm született okt 16án értesültem róla, ma a facebookon :O De elvileg nem is az uncsi tesóm, mert keresztapám nem a vér szerinti rokonom, vmi Katica a neve. Még egy rokon akit sose fogok látni :S vagy esetleg nagyanyám temetésén vagy mittom én hol. Tiszta Kamilla, meg Petra már most a kis csaj. De jó :S egy rokonomat se ismerem :( se nagynéném nincs, se nagybátyám, se az ő lányukat nem ismerem, a "kereszt szüleimet" ismerem de nem túlzottan tartják a kapcsolatot velünk, a három lányt a face képekből ismerem inkább. :S :( Elég ratyi ez így.
Hát ma aludtam vagy 11ig, de lehet csak fél 11 volt az. Aztán meg kitakarítottam a szobám ami csoda, és Tikinek meg Katának köszönhetem hogy rávezettek és megmutatták nekem a takarítás és a női házimunka nem is olyan rossz oldalát!
Aztán lementem mamáékhoz, ott a szomszéd levitt minket a temetőre, de a mieink is csatlakoztak hozzánk. Kicsit feszkósabb volt a hangulat. De nem nagyon foglalkoztam inkább vele. Aztán meg a kis csajnál voltam akihez át szoktam nézni és ott volt "Kun Béla", az udvarlója xd Aztán még elmentem egy lány emlékéhez utána meg olvastam.
Végre feltettem a képeket is a falra, azokat is amiket festettem, meg rádiót hallgattam.
Halloween az nem volt nekem :S No mindegy a mai nap még jó is volt, még hazafelé bementem megnézni a sírokat így olyan szépek.
Haliiiii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése