2013. november 29., péntek

Bejegyzés /november vége/...

egy idege megint nem írtam, nem is volt nagyon miről meg kedvem se volt úgyis csak az uncsi napjaimat sorolom. Ma nem melóztam, Miskolcon voltam. Mondjuk reggel ugyanúgy felkeltem, újabban 7re járunk, de így is megcsináltam a hajam. A hajkiegyensítő szérum annyit ér, mintha rá se fújtam volna, bár lehet bénán egyenesítettem ki. Tart csak csúnya, kócos. Megetettem a cicákat anya elé kivittem a biciklit, közbe a kinti munkásokkal találkoztam azokat néztem hogy álldogálnak, meg a kutyáknak a lapátot dugdossák a kapu alá, mert ugattak xd. Mc-n annyit mentem, meg sétáltam h el is fáradtam meg bele is fáradtam,olyan szar h én mindig egyedül megyek vásárolni senki se kísér el. Múltkor Ével olyan jó volt. Most nem volt olyan hangultat. De jó cuccokat vettem meg szinte végig zenét hallgattam. Vettem egy ajándékot, az egy kis hóember és egy hóemberes zsák. Vettem a biciklimre lámpákat, arra kellett egy csomót várni de leg láttam egy jó pasit ott. Bejártam a piacot mire az adventi koszorúmhoz vettem koszorú alapot meg gyertyákat. Lilát vettem. Voltam rövidáru boltba tűért. Vettem nagyapámnak egy könyvet szülinapjára. Voltam egy másik könyvesboltba kerestem a rajzos könyvet de nem találtam. Sapkát kerestem mindenütt, de a feketéket levadászták előlem, de találtam egy baglyos fülit. Meg utána végül 2 sapit is találtam. Am tegnap a másik csoporttal díszeket csináltunk a fára, mert már van adventi koszorú, Betlehem meg két fa. Azt is díszítettük meg megint helyettesítettem :S amiért engem vettek elő megint :S. Leköltöztünk e héten a pincébe, kicsit fura is volt mert olyan lenézett meg elfelejtett emberek lettünk, de utána meg elmúlt. Talán. De jó lett a putriból kivakart kis szobánk cs rohadt kicsi a hej. Rajzoltam a falra, lett falvédőnk meg nem is tom már. El kéne még lőni a szabijaimat cs nemtom mire. Aztán leszámoltatnak és tán vissza vesznek de nemtom, cs vhogy nincs már jó érzésem az egésszel kapcsolatban már nem ez a csoport lesz. Nemtom hol leszünk. Ha Sz nincs ott én tiszta gyökér vagyok, nem véd meg senki. Sok fontoskodó nagyokos közt mi a lófaszt csináljak ha még pletykások meg lekezelőek is. Bár igaz lenne amit Sz mondott h lenne egy varroda ahová engem is elvinne magával. Vagy tegnap már az is eszembe jutott h jelentkezek egyetemre, gyógytornásznak. Az itt is van, igaz lehet hülyeség már ennyi mindenbe belevágni de nekem még a suli való mert olyan béna vagyok h nem állok meg a lábamon :S Délutánonként itthon meg varrtam, volt h rajzoltam. A rajzos könyvet meg sztem meg fogom rendelni, mert nem kajtatom végig a várost ha nincs is meg. Na ennyi történt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése