2013. november 18., hétfő

Maaaaaaaaaaaa

Végeztem egy kis bejegyzés módosítást, a nem kívánatos képeket letöröltem, igazából semmi extra kép nem volt benne csak itt nem szeretek magamról képet feltenni vagy ami Roliról készült, vagy esetleg feleslegesnek ítéltem azt leszedtem. Az is meglehet ha egyszer időm lesz a sok ostobaságot amit hirtelen felindulásból írtam cenzúrázom, mondjuk ezt is csak azért mert ha esetleg közvetlen ismerősöm olvasná én annak nem örülnék. Ha idegenek olvasgatják az nem érdekel. Mindig van egy egy oldalam amit az adott személyeknek megmutatok, olyan aki mindent ismer rólam nem létezik.
Ma tovább folytattam a rajzot a lepedőre, már van rajta nyuszi, róka, madáretető madárral, mókus meg pár helyen már hófoltok. De előre láthatólag holnap nem tudom csinálni, mert le kell költöznünk a pincébe, százszor jobb mintha a hivatalba mennénk, de kicsit hideg lesz :S Egyenlőre kosz is van szóval holnap jó ócskába kell menni. Eddig se lehetett kiöltözni, de most már...
Ja meg 7től 3ig tart a munkaidő, mert sötét van :S. De vannak a bárányok mellé már kecskék is a legvéknyabbat rólam nevezték el, de mondjuk én azt mondtam nekem a barna tetszik, az különc kecske. De azt Golyónak is hívják,na mindegy. xd
Ha a hivatalba kell menni kajak gyomoridegem van szóval én inkább fagyoskodok lent, jó ott nekem. Leszünk lent jó sokan a 3 csoport összesen 70 fő, 3 helyiségben de úgyse leszünk csak max 30an szerintem.
Ma Zsóka napot tartottunk, volt sok süti, meg én is rajzoltam angyalkát, meg a borítékra virágot, meg díszeket. Sz. írt egy verset meg csinált egy mikulás virágot neki.
Hogy haza jöttem el akartam volna menni Miskolcra, de addig gondolkodtam hogy elkezdtem keresni a neten azt a könyvet amit keresek, ezt a jobb agyféltekés rajzolást. De csak angolt találtam. Aztán meguntam úgy voltam vele h fekszek mert nyűgös voltam. De lementem enni aztán betettem egy mosást utána meg felmostam.
Tessa haverját is itt törte a rossz, ami nem volna baj ha nem utálnám ez ta gyereket, nem is azért mert rossz lenne bár akkor se kedvelném lehet túlzottan. Csakannyira megaláztam magam annó előtte, mikor bele estem és elmondtam neki ő meg majdhogynem elküldött a faszba mikor bőgött, meg kigúnyolt h kövér vagyok igaz ez nem egy időben volt. Nekem meg ezzel kell egy levegőt szívni :S De csak köszönök neki, ill ő köszön előre és fogadom.Am nagyon ritkán váltok vele szót, látványosan elvonulok. Régen még a buszmegállóba se bírtam vele egy légtérben lenni annyira megalázó az egész. De leg kiteszek magamért, ordíttattam a rádiót, kicsit odabasztam a lavort meg káromkodtam és nekem ez olyan jól esik, meg röhögtem. Teszem azt nem voltam ideges... No mindegy lehet válogatok pár képet... Aztán már az estét várom, aludnék is de semmihez sincs kedvem...









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése