2013. november 5., kedd

Már jó ideje eszembe jut, hogy majd leírom ezt a "fontos" gondolatot. Miszerint; basszus tényleg november van? És November van. Egy hónap és lejár a szerződésem. Elvileg vissza hosszabbítanak de sok mindenkit nem, de nem tudni mi lesz, ezt ott fent döntik el. Fura hogy ez a márciustól decemberig tartó időszak egy olyan sok mindennel teli időszak volt, annyi kedves emberrel ismerkedtem meg vagy ismerkedtem meg újra. Aztán sokan majd nem lesznek már :( Nem olyan mintha 10 hónap lett volna, több évnek is tűnhet. Minden napban volt valami jó, pedig csak csicska munkát csináltunk. Az volt a jó benne hogy mindenki szerette a másikat, elfogadta egy családias közösség alakult ki. Az ezelőtti 3 hónapomból nem annyira emlékszem semmire, ez a szeptember november közti időszak volt. Az első 3 hónapomra meg megint jó visszaemlékezni, mert a 2 csajjal olyan jókat lógtunk.
És végre letelik a szabadnapom, azaz ez az 5 nap. Ami nem is szabi hanem hétvége,halottak napja meg 2 nap csúszó. Nem tudok én nyugodtan pihenni itthon, annyi munka volt tegnap is hogy kidőltem 5kor és egy órát kapásból aludtam. Ma délelőtt is volt melóm, most már csak vagyok, elvileg jön a fa.
Tegnap viszont voltam vásárolni, és ami kajak jó hogy tudtam magamnak venni harisnyát, és nekem ez gyerekkorom óta nem volt. Mondom ha egyszer szoknyát akarok felvenni legyen már. Jó sokat turkáltam a boltba és nem hittem volna hogy találok jó nagy méretet, de van. Meg turkáltam 5 felsőt, vettem 2 cipőt, és pár egyéb dolgot. Azt is csak ma volt időm megnézni miket vettem de jók rám hál Istennek. Na mekkkkk.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése