2013. szeptember 26., csütörtök

Eltűnt, miért nem keres?

ráz a hideg, mégis a testem lángol
hiányzol, pedig nem tudom ki vagy
láttalak négyszer, de már teljesen kivagyok
várlak egyre csak várlak
hogy gyere, hisz eddig megtetted
jöttél és láttál, néztél s mosolyogtál
rám.
én azt hittem kellek, s te is nekem
de nem tudom mit tükröhetett a szemem,
kellesz de félek
de már látni akarlak, mert törlődnek a képek,
még nem, mert őrzöm a szememben, a szívemben
gyere Roland, gyere Roli, gyere Roloka
idehúzlak magamhoz, megcsókolom fejedet
igényled e, a szeretetemet?

szeretnélek látni, beszélni veled újra
hallani tökéletes hangod,
látni a tested mit nekem teremtettek
tökéletes a mozdulatod, a grimaszod
a kisugárzásod, amit hiszek rólad,
valós e vagy csalóka
ha látlak is csalódnék e vagy te lennél
a szívem csücske.
bár az lennél, eljönnél, elvinnél
szeretnél, megvédenél, óvnál
s te felemelnél, fiúkat nemzenél
vagy lányokat, apuci lennél
nekem meg férjem,
főznék neked meg szeretnélek
te meg szerelnéd a kábeleket.

most csak betegen reszketek,
erőre kaptam de hidd el még remegek
feltüzelt a láz, elvitte az erőmet
a zene éltet, itt dübörög a fülemben
s közben csak rólad álmodok,
táncolunk és vezetlek
aztán te vezetsz én meg olvadok,
énekelek te rajongsz értem,
vagy csak hallgatom s rázom a fejem,
te megállsz felettem, hazaviszel
a betegágyamnál állsz s ápolsz
vigyázol rám.

megfoghatom kezedet,
megpuszilom a vállad
simogatom fejedet
a csókodról álmodom
egy éjszakára várom,
meg többre és többre a végtelenre
jó lenne ha ilyen lenne, az akire régen várok
jó lenne ha visszajönél
Roland aki elfelejtett keresztúrba visszajönni
ittfelejtett valamit, egy lány várja de rejtve
fél szegényke, de a kábeleket összeszedte
meg a szerződést zsebretette
ami nem is volt az, csak kamuztál hogy visszajöhess
a bőröndöket egyesével vitted ki,
háromszor köszöntél nevetve
te is azt remélted hogy visszajöhetsz
de nem így lett,
csak azt nem értem miért nem vagy facebookon
vagy miért nem keresel,
mire vársz, miért nem kellek
de ha tárgytalan vagyok cs eszköznek nézel?
nem látod hogy én nem olyan vagyok?
ne szórakozz velem mert nagyon megjárod,
vagy én járom meg,de már megtettem
hiába remélek, várlak, eltűntél...
Arnóton, OTSnél, Rolandot keresem...
Kérem a levelem, az üzenetem
várom a szerelemem!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése