2013. szeptember 28., szombat

Ontom a szöveget, üldözöm az embereket xd

Jó most nem kezdem R-el. Bár eszembe volt ma is, Évának nyígtam róla. De pár napra takarékra teszem magam ezzel kapcsolatban. Úgy érzem legalább is. Ez a hét elég ratyi volt, egyedül a rajzaimra vagyok büszke, még ha baromság is egy ismeretlen pasiról álmodozni, de ahogy Adrienn mondta legalább le tudtam rajzolni az álmaim, másnak ez se megy. Meg a veresek is jól kijöttek, meg az elkezdett madaram amit hímzek. Am ha volt energiám takarítottam, mint pl tegnap, ma meg főztem, diót szedtünk, mosok, ilyenek. A hét elején beteg voltam, aztán erőtelen, aztán szerdára kijött a köhögés, legyengültem... lázas voltam, most szombaton járok ott hogy fújom az orrom mint az állat, de már van energiám egész jól. Elmentem erre az eus pályázatos családi napra, mondjuk segítőként de nemtom miként igazán... csak fotóztam, meg edényeket hordtam a gyerekek meg játszottak. Am jó volt, hiányoztak a többiek. Most meg kaptunk tortát meg virágot a közelgő szülinapok miatt, mondjuk tesómnak ma van. Szegény torta olyan nagy hogy komoly fejtörést okozott, hogy tegyem be a hűtőbe, ki kellett vágni belőle egy csíkot. Még vár rám egy halom edény, etetés, ruhák meg remélem ennyi, de lehet csinálok egy kamillát és kúrálom magam. Kicsit bűntudatom volt hogy így menjek el.. mondjuk a végén szenvedtem az orrfújástól. Holnap lesz ez a Szt Mihály nap, asszem az a neve, 6ra oda is megyek segíteni, délelőtt meg valszeg megyünk a piacra tesómmal úgyhogy tökjó leg kimozdulok, nem is gondoltam volna. De hétfőn nincs kedvem melózni menni :S Ez a sok betegség mostanában nálam, ezelőtt a fogam fájt, azelőtt leégtem, rám esett egy kő, biztos leesetem valahonnan vagy elvágtam magam. Valahogy nem jó úton járhatok :S De nekem ez a Roland akkor is a szívügyem és kell, pedig lehet soha nem látom többé és nem hiszem h egyhamar venném a bátorságot hogy én keressem meg, én ahhoz büszke vagyok. Hátha tényleg csak időre vár a sorsom, azaz még nem vagyok elég érett erre, mert mit csinálnék a nehéz helyzetekben, nem tudnák kiállni érte, ezelőtt se tudtam.. Sajnos :( De ihletadó, ami jó... Na megyek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése