2013. szeptember 24., kedd

Ez megint egy siralmas iromány, valami kiszívta belőlem az életerőt :S Hazajöttem, végre nyugi volt, tesóm tvzett én meg olvastam a HP-ből pár oldalt és aludtam. Aztán anya csörgött arra keltem, de most sincs több energiám, életunt vagyok és szomorú. Hát a Roli már nem fog jönni többet, nem kell a kábelnek csatorna. Múlt 7en láttam a kocsit a faluba, de nem ő volt itt. Lehet tényleg akkor kellett volna csinálni valamit, de nem kérdeztem meg, büszke vagyok én ehhez. Az a hülye idézet, miszerint egy igazi férfi lassan közelít, de a végeaz h szeretni tud a nő meg hagyja magát szeretni. Lehet én nem tudom. Lehet egyszer jobb időkben majd találkozom vele, de nem tudok még pasizni vagy kinyílni mert pasizni nem szoktam, nekem vagy kapcsolat kell vagy semmi. A többit a zene betölti. Jó h kisütött kicsit a nap mert ha ez se lenne, valamit csinálnom kéne mert nagyon ellustultam tegnap. De lehet a Roli egy kamugép és 100 nőnek csapja a szelet. De nem tudom ki az és nem tudom kideríteni hiába karom. ez akkor jön ha ő akar. Máskor nem jön.


Ha valaki ismeri írjon rám! Lécci!!! Mondjuk biztos beleképzeltem annyi mindent ami nem is igaz :S Ezért belinkelek egy Deniz számot.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése