2013. szeptember 11., szerda

Kiírom magamból...

Ez a rossz idő totál megfájdítja a fejemet, meg az éjszakai fogfájásoktól is nagyon jól érzem magam...:S
Rolandért fáj megint a szívem, valami szerelők jönnek megint de 2 utánra, azt mondta E. h nem ők jönnek, de azért a kötegelt kábelre rádobtam egy cetlit, h "Roli, és az e-mail címem" ... Pedig tegnap már feladtam és gondoltam is hogy nem is érdemes várni, nem is vártam nagyon.
Csak fáj.
Ma a munkásruhába voltam, be lett véve belőle, sokakra nem jó így abba is segítettem varrni én a kézzel varrást csináltam. Nem sok mindent csin ezen kívül, lavort tartottunk a cső alá, meg ilyenek. Lementünk a hivatalba, persze h befogtak... tudtam... de csak fénymásolni kellett.
Azt hittem aludhatok, de nem fogok el kellett vinni egy vasat, meg tejet venni, felhozni a pöri alapanyagot :S Utána meg mehetek barackért.
Ugyan ott van e a Roli vagy nem? Ugyan eszébe vagyok -e vagy nem? Na megyek... Szar ez a nap. Mióta nincs angol se, teljesen értelmetlen a létem. Olyan kilátástalan... Még borús is az idő. De ha ez se lenne már fel is kötném magam... Se pasim nincs, jó h spanjaim a munkatársaim, mert am olyan magányos minden.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése