2013. szeptember 12., csütörtök

Paddy előtt :), takarítás után :S

Na gyors leírom ezt a mai napot, mert sietek. Ki kellett takarítanom :S Jó h hazajöttem, felmostam, mosogattam stb. De sok helyen kosz van még, de mek a koncertre, leszarom. Idegbeteg vok mióta nincs angol. Fáradt is vok, meg nincs kedvem semmihez, főleg házimunkához és csak puffogok. Melóba jó ott varrtunk, munkásruhákat. De furcsa, most pár pasi visszaírt a társkeresőn, de csak h talánoztam őket és párnak jelölte a rendszer őket. Egy tetszik, de az biztos bolond. Egy szimpi a másikra nem emlékszem, a negyedik meg csak köszönt. Éjszaka csak forgolódtam fájt a fogam. Roli nem jött tegnap. Még itt a szobám kisit összedobom oszt mek. Szarok le mindent, úgy fel tud kúrni ezen a héten itthon minden.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése