2013. szeptember 7., szombat

Edda :D

Na most jöttem meg az Eddáról, nekem tetszett. Mondjuk Poén volt h 2x elment az áram a színpadon, de a közönség kitartott. És leg a barátaim el tudtak menni wcre közbe xd. Az egész buli abból állt, h feles, sör, wc... Pepe eltűnt xd És a koncert 2. szünetében meglett. Én + megráncigáltam, h hol a picsába voltál... xd Am jó volt, leg az Edda nem szalad haza Miskolcról, majd 3 óra lehetett a koncert. :D És lesz vmi Kör musical, azt is bemutatták amire el kell menni! Előtte meg söröztünk, van egy hittan tanár ismerősünk és elfelejtettem hogy az, és kurva isten basszamegeztem xd. Összességében nagyon jó volt, kikapcsolt, csak tegnap meló után fáradt voltam. De hogy megjött Pepe és az ő érdekes tájszólása, meg a jelenléte, bár az Anitáé is, úgy jókedvre derített. Hát a Roland még mindig jelen van az agyamban, de lehet nem sokáig. Láttam egy pasit aki annyira hasonlított rá, de összement és nem nézett úgy. De ha ő volt, akkor kapja be, ott lett volna a lehetőség és max figyelt kicsit, aztán mi bementünk előre ő meg eltűnt. A haverjával áll egy fa mellett. Bár az én jegyem a 23 000 valahányadik volt, szóval lehet nem ő volt. De most úgy voltam vele hogy a haverja csaját bejelöltem facen, ha akar bejelöl, ha nem nem, majd azt mondom hogy az angolról ismerem, közbe meg tévedtem. Hátha nem jelöl ki. És eljutok Rolandig általa. Már olyan is volt h angol házi helyett Rnek levelet írtam, persze nem adtam fel. Meg cetlit hogy elhagyom valahol, ha meglátom... Vége az angolnak :( De én tanulni akarom tovább. Elment kurva sok pénzem mostanában :S Ennyi nagyjából. A meló elég hát... nem fárasztó, meg elvagyunk, de olyan érdektelen. Vagy leszívott valami úgy a héten. Jó lenne elmenni egy hétre valahová innen. Lehet holnap megyünk búcsúba a szomszéd faluba. Most meg házimunkát csinálok míg le nem merülök. Na hali...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése