2013. február 22., péntek

Talán Sohase?

Minden kezdet nehéz
Elindítani a fájdalmat,
az értelem s a szavak útján...

Talán Sohase vár....
Talán elvesztettelek már...
Talán te is elfeledtél már...

Talán a szíved mélyén élek még
De rózsaszín köd borítja szemed...

Nem látsz engem, csak őt
De remélem igazam lesz
Az idő visszahoz...

Engem is visszahozott
Most várok, megvárlak...

 Félelmetes mennyire hasonlítunk...

Egy régi videó
Mikor úgy nézel...
Soha nem néztek így...

Melletted éltem
Észre se vettelek
Talán azért mert
 ott voltál előttem
Talán azért
mert meg kellett ismernünk
 az életet

Csak egy lépés kellett volna tőled...
Csak egy szó vagy egy érintés
Csak hosszabban néztél volna...

De nem tetted...
Hagytad hogy elfelejtselek
Más karjában kötöttünk ki
Szétszedte a lelkem a magány
Miért?

Ennyire féltél tőlem?

Tudom hogy rossz vagyok...
Tudom hogy sokat csapongok
Nem tudom mit akarok
De minden megváltozott volna, ha...

Neked is fájt mikor mással voltam?
Te is elfelejtettél százszor...

Tudom hogy rossz vagyok,
Tudom hogy sokat lázadok
Tudom hogy nem tudok bízni
S tudom hogy vak vagyok...

Tudom hogy nehéz hozzám közel kerülni
Tudom hogy nehéz lehet elviselni
Még nehezebb megérteni
Talán nem is tudok már szeretni

Illetve nem merek már szeretni!

Sokszor mondtam már hogy minek!
Sokszor sóvárogtam Isten elé
halált könyörögve...
Sokat sírtam a magánytól
De már nem sírok, csak néha
Te most könnyeket csaltál a szemembe

a lelkem olyan mint egy rideg szikla
Az agyam büszke s vad
A szívem szeretne de fél
Mindegy, már lehet ...

Lehet már sohase vársz...
De közelebb vagyok mint ő
A sors visszahoz majd
De mikor?

Csak az emlékeink maradtak
De legalább azok megvannak...
Csak az álmaim tartanak életben
Hát a vágyaink egyek e?
Vagy a sorsunk?
Mert olyan vak szamarak vagyunk
...

Megértenél engem?
Te vagy a visszatérő bolond gyerek szerelem...
Már vagy 8x visszatértél
4 éve nem láttalak
S visszasírom a napokat
mikor mindennap láttalak

Messze van Hkak
Messze min Szolnok?
Messze vagy Te is...
Pedig 20 perc a munkahelyedig
Messze vagy valahol Nyíregyen...
Valahol messze...
Lehet sose térsz haza...

Lehet én vagyok az otthon?
Vagy Te nekem?
Messze vagy,
S talán soha se vársz már...

:'(

Lehet nem is értenél,
Engem senki sem ért...
Nem érdemlek szeretetet
Mert félek...

Nekem csak a plátói eszmék maradnak,
Hol Te hol más...
De én érzem hogy valami összeköt minket
Pedig alig szóltunk egymáshoz
Valami biztosat érzek...
Vak remény?

2013.02.22.


Rázz fel!!!

Szoktam sírni, miattad is ...
És a fájdalom nem apad...
Mindent elveszítettem
miben hittem
Csak a remények tartanak itt
Lehet téged is elveszítettelek volna,
ha hamar megkaplak...
Hazajössz egyszer?

Attól ha majd máshol járok
Bejöhetsz
Rázz fel!
Ne máshol keressek szeretet!
Rázz fel!

2013.02.22.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése