2013. február 1., péntek

Lélekgyógyító rajz minitréning, Inspiráló képek, Stb...



Ma egy elég örömteli dolgot csináltam, mivel tegnap véletlenül rátaláltam egy Lélekgyógyító rajz minitréningre a neten, ami még ingyenes is. Feliratkoztam rá, igaz mint minden ilyen hasonlónál elég nehezen veszem rá magam h el is olvassam, de ennél tegnap is rávettem és ma is. Az volt az első feladat h tájképet kellett rajzolni úgy ahogy gyerekként rajzoltuk azt. Először lövésem nem volt mit rajzoljak, mert semmi nem jutott eszembe.Mondtam is magamban h ezt én elfelejtettem. ... aztán oda volt írva példaként; ház, fa, virág, madár, nap stb. Na így már valami eszembe jutott. Pár óra múlva zenehallgatás közben nekiültem. És eszembe jutott milyen tetőcserepeket rajzoltam, milyen volt az ablakon az a bezáróka.... 4 lapra rajzoltam, de a tájkép után nekem eszembe jutott a kedvenc mesém, amit állandóan rajzoltam. És minimum 14 év távlatából, de lehet hogy 16 is van emlékeztem a csajok ruhájára, a színére... ezen meg lepődtem... Mondjuk csúnyák a rajzok, de kb így rajzoltam gyerekként, igaz van amit elkapkodtam kinek van türelme hozzá xd. Emlékeztem hogy csináltam a cipőjüket, ami 4 vonalból állt xd... Azért büszke vagyok magamra h ennyi mindenre emlékszem, meg ha most lennék gyerek lehet ezt a rajzot tuti szépnek látnám és így sosem rajzoltam meg őket együtt xd. Ennek ellenére elég ronda lett, de jól esett úgy rajzolni h az se baj ha csúnya, pontatlan és nem az van heee de béna vagy. Meg mi ez a szar! ... Kíváncsi vagyok mi lesz a következő feladat, egyre kíváncsibb vagyok a jobb agyféltekés rajzra. Tegnap épp inspiráló képeket kerestem afféle kívánság fotókat, ami a Titokban is van. Mondjuk én nem tudok pozitívan gondolkodni sajnos, de ezt a kívánság képet egyszer megcsináltam, igaz nem nagyon nézegettem. Nemtom hatott e bár 1-2 dologban szerintem jó volt. Most elég nehezen találom hozzá a cuccokat, azon is gondolkodtam csak felteszem a telómra, mert van mikor rám jön a nézegethetnék... így egyszerűbb. A napok mióta nem írtam teltek, egyformán, ma süt a nap, fura bár a szélben én fázok viszont párszor kiszaladtam. Azért van egy kis hatása a napnak, hiába bírom én a telet, jobb a hangulatom. Arra jöttem rá bár téves következtetés, hogy ami nem megy nem erőltetem. Annyi mindent szeretnék magammal, de nem szánom rá maga már csak megszokásból vagy lustaságból. Rájöttem h én nem fogok majd, majd megcsinálni valamit, mert sosem fogok ha nem kényszerítenek rá. Hát beletörődök h ilyen vagyok, egyszerű, gyenge ember. De tudom h nem leszek ilyen mindig, meg majd célba érek, de most nem ez az idő az. Erre a rajzra is nehezen szántam rá magam de ha már elkezdtem van remény rá hogy folytatom és talán visszatalálok a 1,5 évvel ezelőtt elhagyott önmagamra! Viszont olvasok, tvzek. A Twilight Saga hát megbabonáz xd... de van egy Tara című könyv az is érdekes, neten is sok mindenről olvasok. Ennyi rólam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése