2013. február 12., kedd

A varjú, a bagoly és a galamb.... Na meg Kölyködvoltam xd ...

Valami címet adni kell? :)
Angolt tanulgatok, nyomtattattam ki dalszövegeket, de elég kacifántosan fordította a hölgy is meg a fordító is, én meg nem sokat értek belőle... de jó, ezenkívül alap kifejezéseket írtam le valamit leckéket...
Amúgy csak átlagosan telik a napom, aludtam... gépezek, tanulok, házimunkát nem igen csináltam :S kedvem sincs... csak etettem...
A fogyózás most  kritikusabb stádiumban van, de szerencsére ide is kiírtam valamint egy két ismerősömnek is hencegtem vele az visszahúz h ne adjam fel a vétkeztem is. Igen sokat is... múlt 7en 2x nem tornáztam és egyszer összevissza ettem. Tegnap nem ittam nagyon... De ma megint elkezdtem, így h egyedül vagyok a tornára is ráveszem magam jobban... idegesít ha itthon vannak úgy nem tok nyugodtan tornázni...
De ez is csak paranoia...
Sanyón jár az eszem, most pár napja ő az aktuális nemtom minek nevezni... Egyszer lehet összehoz még minket a sors. Össze kell hozzon én tudom :D

Na valentin napra meg kéne lepnem magam valamivel... xd Utálom amúgy, de így egyedül jobb ünnepelni nincs annyi akadékoskodó....

Van nekem is szerelmem xd I love metal, I love rock <3 Fém zenénél nem kell jobb :D










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése