2013. április 1., hétfő

  Már olyan rég írtam, és történt velem pár megemlítendő esemény is, tehát írok pár mondatot, mert most sok az nem lesz.
  Voltam a múlt hónapban 2 kalapács buliban, szereztem aláírásokat és fotókat emellett kurva jó volt.
  Egy hónapja melózok, egyenlőre jól érzem magam és még elvileg 9 hónapig van szerződésem.
  Ma kifestettem 3 tojást, volt mikor fülbevalót tervezgettem, de amúgy állandóan fáradt voltam, megviselt ezt a vacak időjárás.
  Jó a társasági életem is, mert a melóhelyemen is sokat nevetek, mamáéknál is lemegyek, meg a barátaimmal is jó, emellett a barátnőm akivel összevesztem valami véletlen folytán hozzám szólt.
  Az exemnek lett egy csaja, de én ennek örülök, csak most valami gubanc volt köztük és zavar mert én azt vártam h összejöjjenek.
  Ennyi... Hy


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése