2013. február 5., kedd

Bátortalan megnevezéssel de BELEKEZDTEM!

Hogy mibe is? tegnap este egy Children Of Bodom szám közben mindenféle szitkokat és fogadalmakat szórtam és tettem. Pl.: nem fognak áttaposni rajtam, ezért... vagy olyan átlagos lehetek mint mindenki más ....; könnyebben találhatok munkát!!!; lesz önbizalmam...; megtanulok küzdeni....; mindent megbosszulok amit ellenem tettek....; stb....
Őrült vagyok de nem érdekel, végig kell csinálnom!
Most még nem nehéz, kb 1 év és olyan leszek hogy senki nem ismer fel és nem fogok bemutatkozni :D
Azt kezdtem el egyenlőre ami nem olyan nehéz; reggel keléskor jó adag víz utána pedig 2 óránként eldönthetem eszek vagy iszok. Pár nap után dől el mit bírok. Reggel max 15 percet tornáztam, semmi nem volt de levegőt nem kaptam... az esti, délutáni mozgás lesz a lényeg... És remélem ezzel tudok fogyni idővel, később majd kilövöm a mértéktelen szénhidrátmennyiséget de egyenlőre ez is elég. Van pár dolog ami eltereli a figyelmem, olvasás, zene, munka stb... Így ha éhes vagyok... 4. 5. napnál szoktam elbukni, remélem most kibírom. Az a lényeg hogy olyan erős személyiséggé váljak hogy senki nem taposhat belém többé, aztán meg tüntetni fogok hogy a kövér embereket fogadják el, nem leprás, tolvaj cigányok vagyunk!! Na mindegy...
Vár a munka...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése