2013. február 7., csütörtök

Ostoba vagyok :S

Hogy miért is... nézegettem ezt a Hammergril izét a face-n. Azon gondolkodtam ha 1 év múlva fogyok vagy 30 kg-t talán beneveznék. De a csinos lányokat is úgy fikázzák, ha pl gitár mellett pózol, inkább örülnének hogy vannak metal zenét szerető csajok, mert ugye máskor meg az a baj. Én nem bírnám ki ezt a sok kritikát tuti, ha "bomba csajra" fogynék sem. Ja meg nem fogynék le annyira, mert a magamfajtát mindig látszik h erősebb alkatú. Igaz volt egy teltebb lány de szerintem szép. Meg én nem lenge öltözetben pózolnék, hanem valami vagány pózban kalapácsos felsőben meg bőrcuccban, igaz valószínűleg úgyis a lengébben öltözött lyányok nyernének, v lennének a preferáltabbak. Igazából h olvasgattam akkor jöttem rá h ez egy szépségverseny, azt hittem cs a metal kedvelő lányok megmutathatják magukat. Úgy mondva bemutatkozhatnak, de ha szépségverseny lehet akkor nekem ott nincs helyem 2 év múlva se... Erre való a facebook, meg a twitter, meg a blog hogy bemutasd magad... De az idézetes rész tetszik, ez lenne;

"Tudod lehet, hogy eljött az az idő,
 Mikor hinni lett nehéz,
 Lehet az is, hogy azért sír aki lát aki néz,
 Mert hazug ez az egész!"

A kedvenc zenekarok; Kalapács, Omen, Pokolgép, Ossian, Edguy, Kárpátia, Nightwish, Children Of Bodom, P.box, Mobil, Lordi, Doro, Stb... fasznak se jut esébe ez a sok zenekar...

Na mindegy, hülye naiv vagyok, hogy "kedvesek" az emberek, mindent kritizálnak a tökéleteseket is...

Lehet egy pasi is megtenné ezt a célt h legyen akinek tetszek, mi van ha ezek mind önbizalom hiányosak? xd

Bár nemhiszem!Ezt a számot úgy szeretem :) Csak nem értem miért gajdul be aszerkesztő egy videótol :S De a 3. napban vagyok, a másféle étkezés és a mozgásban, elég jól bírtam eddig a tornát. Már bírok mozogni főleg ha ugrabugrálok, csak kicsit fáj a térdem. meg volt izomlázam, furcsa mert tegnap picit veszekedtünk egy haverommal, és belevágtam a képébe h 1 év múlva zörgő csontú leszek, és most komolyan gondoltam, tényleg segített ez az elhatározás, ami olyan nehezen alakult ki bennem. Talán lehetek elégedett magammal egyszer? De én akkor se akarok ilyen pózerpicsa lenni, de megfigyeltem h ez eggyütt jár azokkal akik lefogynak. Mármint cseppet elribancosodnak én ugyanaz akarok lenni aki voltam, de lehet hülye vagyok, nemtok belenyugodni h csak szar nőnek születtem, meg feminista vagyok meg nőgyűlölő bár az hogy lehet, a 2 egyszerre? mindegy nem szándékszom ezzel megbántani senkit, de ezt érzem. :S Elvileg ez ilyen önelfogadási probléma csak másnak ennyi idős korára elmúlik nem? Eszembe jár megint az a fiú, ill időköben ő is a férfi korba lépett, akiről régebben írtam, akivel 6 évig kerülgettük egymást most csaja van ami sztem nem lesz hosszútávú, bár nem kívánom neki h rossz legyen. igaz most még nagyon szépek 4 hónap után .... és őt nem láttam 4 éve. Bár inkább érdeklődés ez mint szerelem... Nacsáhhh ....


És rockzenére kurva jó tornázni :D











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése