2013. február 9., szombat

A zenei randező xd; Rabe ... ( persze cs egy rockrádióban xd)


Rám jött ennek a számnak a hallgatása, Ossian - Nézz Rám .... Már eldöntöttem h nem érdekel az exem mit reagál erre, vagy arra ha kiteszek valami önsajnáltatós, vagy szerelmes dolgot... igaz eddig nem tettem, de csak azért h ne kommentálja, ne reagáljon rá, bár úgyis fog, de már ő is nőket posztol szal leszarom, már haverként működünk. megint baromságot álmodtam, a bnőm akivel összevesztem is benne volt, lerohadt a fél keze, ill az ujjai és én vittem a kórházba xd...


Egy Wolfgang feldolgozás, bár az eredeti jobb...


Hülye vagyok de én egyszer ezt kértem a szülinapomon a zenegépből xd és majd sírva fakadtak, de nem értem miért... xd


P.box - Van e még...

Valami zenei rendezőnek érzem magam xd Még túl korán van ahhoz h értelmes vagy értelmetlen dolgokról filózzak, szerencsére xd Nem találom azt a számot, ami kifejezi a hangulatom....


Még ez sem az xd ... De Kalapács jól nézett ki xd


Ezt még nem ismerem... Hú 8 óra és ébren vagyok xd Mi ez a szerelmes hangulat nálam ? :D


E jó :D Bírom ezt az Árpit...Nézz körül és válassz, tudnod kell a választ...Tudnod kell ki vagy! Rájössz, hogy magadból bármennyit adsz, soha nem elég!!!







Ez az egyik kedvenc...


Csak pár szám volt a fejembe és még van, hogy mit "osszak meg" ... de túl sok jó számot találok...





De még Kalapács koncertvideót nem találtam :S





Ne elfáradtam xd Csősztök...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése