2013. február 13., szerda

Valentin's day ... vagy mi a fene...












 Szép Valentin napi képek :) Csak a keresőben a töménytelen piros szív és rózsaszín nyáladzás kicsit unalmas. Ezek a szebb képek, szerintem. Valamit kitalálhatnának... piros szíveken kívül...:S
Ha ajándék ötletet kerestem akkor se volt nagyon semmi, bennem több a kreativitás.. -.-  Na de most jöjjenek, a további gyönyörű képek... Anti Valentin módra :D






XD
Kínomban vagy csak a "nagy" ünnep hatására, esküvői ruhákat néztem, de hát vagy nagyon le kell fogynom vagy nem megyek férjhez vagy 20 évig míg megváltozik a divat, mert a telt nőkre a legtöbb ruha olyan randa... :S Kajak ha felvennék egy fehér toppot meg hozzá 3 fehér lepedőt, magamra akasztanám a függönyt mehetnék... XD És van nő, sok is aki csúnya lepedőben boldog... :O Na hát én csúnya ruhába nem megyek férjhez... Tuti... Az első áldozásomon valami varrónő csinált nekem ruhát, elég szegényes volt, mellettem mindenki habos - babosba... szóval:S Én akkor megfogadtam h nem.... Ezeknél az egybe varrott, egyszerű, kis abroncsos izéknél még az is jobb ha fehér nadrágban meg felsőben megyek esküdni... De egy- két ruha megtetszett...
















De valahogy egyik sem az én ízlésem :S megtervezem majd magamnak, cs ember nem lesz aki megvarrja :S Meg pénzem sem rá. Ja ember nem lesz aki elvegyen :D Meg akihez én hozzá megyek :P Na mindegy, a végére a nagy igazság...

 










































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése