2014. január 2., csütörtök

Szilveszter és a többi ...

Most az első dolog ami bosszant, már hogy ne is én lennék -.- xd hogy nem találom a kártyaolvasóm, és valahogyan meg akarom szerezni a képeimet a saját telómról mert sajna ez nem működik :S Formázgatnom kellene pár dolgot, kaptam pár tanácsot és meg is fogom fogadni... Ma csak a takarékba mentem volna ami zárva volt xd, Klaudiának szólítottak xd meg voltam a boltba ahol senki nem volt tisztában semmivel. Alig volt tejárú meg ilyenek. Kigondoltam hogy amint kirúgnak új melót akarok, ha kirúgnak de akkor is mást akarok, nem akarok itt maradni csak attól félek az hogy szeretem őket vissza fog húzni, meg az hogy be vagyok szarva. Ja a legelső mozzanatom h kómásan húzom mi a kukát és vmibe bevertem a lábam...
Tegnap hazaértem csak tvztem, aludtam meglátogattuk az őseinket ott jó volt utána nem emlékszem...
A buli meg tök jó volt, előtte való nap jött a duzzogásom hogy nem akarok emberek közé menni .... de készültem, vettem cuccokat, és hamarabb mentem. Lementünk Rért, ittunk, a csajok fogózkodni akartak hoztak ruhákat és kikenték magukat mondjuk én is újra, meg előtte ettünk. Kárpátiára fogózkodtunk hülyültünk mint állat. Még ennyi boros kólát sosem ittam, ettem is rá mondjuk, meg vmi ágyas páleszt hoztak ami ütős, de annyira nemtom az volt e. Neteztünk, fújogattuk azt a nemtom mit, meg volt boszorkány sisakunk meg kis fejrevalók. Elmentünk a P.térre és volt Illés Emlék zkr ami nekem nem jött annyira be, aztán volt Compact Disco ami meg nekem tetszett de nekik nagyon nem.:S Ezért meguntam a fájdalmas fejüket nézni és hála h haza mentünk mert nekem már helyre nem lett vna kedvem bemenni. Tvztünk ők aludtak volna én meg hangosan zenét hallgattam és ittam meg ettem.
Most úgy vagyok vele hogy nincs kedvem melózni menni, bár ne kéne... Na mindegy... És egyvalaki jár még azóta is a fejemben, nem a Roli arról rég le tettem, a S. aki régen oszt társam volt párszor már írtam róla.
Ja és olvasok... Hy Buék...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése