2014. január 31., péntek

Egy levél a szerelemhez... :)

"Idézem azt a levelet amit tőlem kapnál, részlet ...

"Csak azért kezdem így, mert azt érzem ezt le kell írnom és kurvára izgatott vagyok. Valamint azért írom mert nyomokat akarok hagyni,ha esetleg látod, vagy ha nem, akkor hogy majd egyszer legyen bizonyítékom hogy gondoltam Rád. Sanyika... Kb egy éve volt mikor írtam erre a felületre rólad, valami nyálas valentin napi bejegyzés lehetett. És lassan ugyanez a dátum közeledik. Azóta nem írtam le ha rád gondoltam, igaz azt hiszem talán kb karácsony óta minden nap eszembe jutsz. Veled álmodom mostanában és valamiféle belső kényszertől vezérelve egyre többet és napközben is rólad álmodozom, a jövőnkről, a múltunkról. A múlthéten vagy e héten megosztottam a Generációt, pár napja már gondoltam rá hogy megteszem de nem tettem. Aztán megtettem, tegnap láttam h megszűnt a kapcsolatban kijelzés, eltűntek a képek, és talán már ismerősök sem vagytok a csajjal? Vagy hülye vagyok? Tegnap még nála kint volt a "szerelmes" kép ma meg már semmi nincs kint. He-he.. de geci vagyok, már egy ideje főleg mióta a szilveszteri képek kint voltak láttam h mi van? Mint két idegen... Szétbaszott titeket is a távkapcsolat :( Sajnállak is meg hihihi... de jó nekem még van esélyem :D Bocs ha geci vagyok :S... Gondolom neked nem olyan jó, de sztem vagyis én annó fellélegeztem, elkezdtem fürdeni az émelyítő szabadság ízében és most sem akarok megszabadulni tőle. Azt látom hogy még szükséged van bulira, talán pár kalandra is, bár lelkisnek tartalak. Igazából azt hittem tart nektek addig mint annó nekem. Ha most kérdeznél még nem menne, de azt érzem talán ... a kapocs ami összeköt minket vagy ha tényleg kell lennie köztünk valaminek akkor elkezdődött egy másik fázis, ha nekem a biológiai órám elkezd kattogni még kb 5 évem van nagyon max 10, akkor még kell egy bulikorszak mindkettőnknek aztán találkozhatunk. :) Kicsit meg is ijedtem h hú... ezt érem el a Generációval, de még kitettem egy régi fényképes nosztalgikus képet, meg egy jó fotót magamról. Csak így ösztönből jött, h vesszél meg értem, szilveszterkor is azért tettem ki h vesszen meg értem, jó dögös kép hozzám képest :D Nem ilyen csesznye szar amilyen most vagyok. De talán csak jeleket akarok küldeni hogy majd gondolj rám! De még idő kell nekem és neked is... Nem gondoltam hogy ilyen hamar szétmentek, és nem gondoltam h a magamba fojtott szeretetemnek tefeléd ekkora ereje lehet, vagy hogy így esik minden egybe... Beszarás. Nincs baj  a kisgyerekkel és a felnőttel se, tudod változunk... Hibázunk, de egyre kezdel azzá a férfivé válni akire mostanában vágyom. Én meg akkora vak voltam hogy az orrom előtt voltál és észre sem vettelek mert nem voltál vagány, de lehet érettebb voltál tőlem 100 évvel... Vagy nem tudom... Mért nem láttam mit miért teszel ha nem ez a Szandi nem jövök rá tutira h tetszettem neked, pedig lehet egyértelmű volt. Ezt te sem tudtad, mert nem tettél semmit, vagy nem tudtad hogy arra vártam? Tudom h 200 plátói szerelmem volt, de mind sablonra épült love volt, tebeléd meg minden éven legalább egyszer de lehet kétszer beléd szerettem. Igaz utána lehetetlennek ítéltem meg a helyzetet vagy beleuntam a várakozásba, sokszor azt hittem bár sztem haragudtál rám, de azt hittem utálsz. Vagy féltem mert rondán néztél rám és nem ballagtam veled, pedig veled akartam. Bár az a megvetés ami jött belőled húúú, vagy a fényképnél h minek kérünk... :S Nemtom ha a józan észre hallgatok akkor most is bebeszélek magamnak mindent :S De ha nem akkor meg azt lehetett h haragszol de szerettél és sokszor sztem elnézted a vakságomat és a túl jól látásomat is ... Vagy hülye vagyok? Nyugi rólad is írtam verseket... bebaszna ha minden éven ugyanarról írtam volna..:O nem akarok amúgy semmit mondani, de remélem hogy pár év múlva jelentkezel! És rájössz amit meg sem próbálsz az nem sikerülhet, én várok. És remélem nem tereli a figyelmem semmi. Ha meg igen majd vágj szemen xd...    ""

Ezt egy 'cikkben' olvastam, V.S.és B.K. szerelmi története, mi 2003-2004ben kezdődött és a mai napig nem teljesült be (2014). De vannak jelek így vannak remények is. Én szurkolok nekik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése