2014. január 3., péntek

tegnaptól elmúlt a szünet hangulat, egyikünk melózni ment, pedig addig olyan jó volt minden, pihentem, meg fáradt voltam a buli után nem érdekelt semmi. De tegnap is meg ma is csak szorongok h nem akarok menni, már nincs itt az idő h megvédjen a sok hülyeségtől.... meg holnap el kéne menni egy temetésre is, ha nem nézek vmi filmet vagy olvasok, v gépezek v nem csinálok akármint csak jár az agyam. Két napja már azt érzem semmi se lesz jó. Ebbe az új évben, pedig elvileg az első nap számít h milyen, az meg jó volt. Nem akarok temetésre menni, magamra húznék legszívesebben vmi zsákot, olyan jó lenne ilyen szempontból városinak lenni mert ott nem kell köszöngetni, csak mehetek és senki nem ismer fel. Na mindegy...
Meg szereztem a Justice for Hungaryt. Elvileg lesz buli jövő7en. Bár még mindig szilveszter vagy újév lenne! Egyedül a zene meg a Hp vigasztal. MA kötöttem megint és nem felejtettem el. Hali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése