2014. január 12., vasárnap

Beszámolok arról amiről már tegnap éjjel óta kattog az agyam csak történetesen elfelejtettem ... xd
Az az ács az az ács, akinek a Kalapács, akinek a Kalapács... szóval ezen a koncerten voltam...
Olyan hamar elment :( de Józskáva legy asztalnál foglaltunk helyet, egyszer rám nézett már attól is zavarba jöttem :$ de sztem felismertek minket, meg a sok arc is.
A barátos nőimet én húztam haza, kicsit részegek voltak... és hagyjuk inkább xd
Mindig én húzok mindenkit haza xd

Hazajöttem ittam 2 kávét estére már jól vagyok, de voltak kómás pillanataim.
Kitakarítottam azóta csak a szokásost csinálom. Van egy jó ötletem... de kérdéses sőt kétséges hogy megvalósítom. És a melóváltáson is sokat gondolkodtam.

A hetem borzalmas volt mármint csak így magamban, aggódtam, izgultam, paráztam minden miatt.

Nem tudom hogy kezdődik úgy el a jövő 7 holnap hogy bennem le se zárult még ez se és lehet előröl kezdeni mindent.

Am csak kötök melóban semmi extra, de nagyon fárasztó a sok hülye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése