2013. december 25., szerda

Dec 24.

Hát igazából valamiben jobb is valamiben meg unalmasabb mint a tavalyi. Nyugodtabb volt a hangulat, tegnap már nem takarítottam pedig akartam, ehelyett anál ültem a konyhába. Aztán én is meggyőztem at h hagy díszítse a a fát, mert h neki úgyis mindig főzni kell és nem tudja; aztán ő 6 körül díszítette. Én már untam mert a 3. fa volt amit díszíteni kellett. A kaja is jó volt. Mhoz nem mentünk. Majd ma fogunk. Kaptam jó ajándékokat aztán meg néztem negyed óráig a tvt xd és gépeztem. Beszéltem egy bnőmmel akivel csak ritkán tudok ami tök jó volt. :) Kajak karácsonyi ajándék. Meg az ismerőseimnek küldtem egy körlevélben karácsonyi üdvözletet mire egy gyerek elkezdett izélni h hogy lehet ebből kilépni,meg utálja a karácsonyt :S Úgy felhúzott kitöröltem az egészet meg kiléptem belőle, csak az idegesít h ők a többiek még látják. Pedig csak azoknak küldtem akik valamennyire fontosak. Na mindegy utána leírta nekem miért szar neki, mert nem álltam meg h privibe le ne csesszem, aztán már inkább sajnáltam. Még a dili ö is elment bulizni, szentestén :S És egy ideig vártam mikor jön, alig tudtam elaludni. De inkább nem rágom magam hülyeségeken. Sajnálom a fiút, de majd ír ha akar. A fák tök szépek lettek. Meg várom h menjünk mhez. Még ma sztem takarítok mert tegnap este már nem csináltam meg, és be is szerelnek vmit szóval... A Csvel valóbeszélgetésnek örülök nagyon, meg rádöbbentem h sokszor nem veszem észre de nekem tényleg van még valamim, van családom, nincs adósságom igaz szerelmem nincs de az nem érdekel.

25. Lehet uncsi a beszámolóm az uncsi hétköznapjaimról de engem valahogy megnyugtat. Ez a mai nap jó volt, főleg este csak olvastam végeztem a HP3al, néztem a Shreket, most gépezek. Minimális meló volt a tv beszereléssel és a szőnyeg porszívózással, már 5 nap elment a szünetből ...:S Mék hiányoltak minket tegnap este de ma mentünk most kicsit uncsibb volt de jól van az.

27. Annyit aludtam az utóbbi pár napban hogy már fáj a hátam. Amúgy pihenés meg lazulás van ami tök jó. Ma csak boltba voltam, tök kihalt volt minden. xd Egyedül voltam a bolban és addig csak kocsikkal találkoztam, utána már ébredeztek az emberek. Most szoba kukac vagyok, elővettem az Éelthű textúrás könyvemet és rajzolok belőle, leszakad a kezem, mondjuk nem vmi kényelmes pózba rajzolok. Igazából ez totál az alapoktól indít ... Tegnap csak a temetőn voltam meg az őseimnél. Amúgy nincs semmi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése