2014. január 6., hétfő

Első munkanap...

annyira be voltam pánikolva, nem akartam menni, de nem volt rossz, vissza kellett szokni kb 15 napot lehettem itthon. De jó volt!

A mai nap sikerdolgai; xd
- rám ugrott a kutya sárosan
- vissza kellett jönni a pénzért
- megállított a munkatársam h várjam meg, erre beszállt a kocsiba és elment
később;
- azt hittem rá van csavarva a joghurtom és megráztam és Marikától kezdve a falvédőn át magamig bezárva mindent összebasztam vele
- aztán csak a kávét öntöttem magamra ...

De hogy visszaidézzem egy óra eltelt a visszaszokással, aztán segítettem papírokat írni, megtudtam ha igaz akkor márciustól megint fel leszek véve... állítólag emelik a bérünket, de nem nagyon hiszem, ha egy tízessel emelnék az már jó lenne. Mondjuk én még mindig el mennék onnan, csak a szívem húzna vissza.
Aztán elmentünk evőeszközöket pakolni, utána visszamentem enni mire indultam a többiek is jöttek vissza. Kitöltöttük a segélyes papírt és mákom volt mert el is hozták meg vissza is vitték nekem. :) Aztán mosogattam, utána meg csak voltunk... Megnéztük a bárányokat vannak iker bárányok is. Elvileg tervezni fogunk megint párnának való hímzést. Nemtom mit fogunk csinálni ott. Mondjuk már most kevesebbnek tűnt ahányan vagyunk.

Most majd vagy pakolászok vagy hajtogatok, de elment ennyitől az erőm... lehet a sötét miatt. Pedig lófaszt se csináltam, de  hamarabb keltem. Ja és találtam Sről gondolom egy szilveszteri képet, ahol Egerbe van pedig a nő Nyíregyi, tisztára mint az öregek. Meg se öleli, nem is mosolyog... Karácsonykor is ő volt nála sztem. Valahogy ismerős a sztory. Tesómmal meleg szenyát ettünk...

Ennyi...




 Ezek csak úgy megtetszettek hogy ne legyen olyan uncsi amit írok teszek hozzá képet, most össze fogok még pakolni h holnap ne unjam magam. Elviszem a kötésem is. Meg kockás lapot. És egy videó.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése