2014. január 20., hétfő

most elég ideges vagyok egy bonyolult ügy miatt. de azt most nem írom le, egy ideje elkezdődött és lett fejleménye és ki tudja mi lesz belőle :S nem biztos hogy jó, de reméljük hogy kijövünk belőle.
a melóhelyem múlt 7ttől eléggé megszoktam, már nem kapok frászt Etől, igaz azóta kaptunk egy munkát új párnát hímzünk, 4napja talán csinálom de még nincs kész. Nem tudom írtam e de kész lett a sálam és készítettem egy pillangót is, amit még be kell kicsit fejezni de azt ajándékba akarom adni Sznek, őtőle is sok mindent kaptam.
A hétvégém itthon telt, semmi extra nem volt. Melóba elvoltam, volt egy névnap a másik csoportnál...
Pénteken összetörtem véletlenül egy kávétartót. Csütörtökön meg voltunk Mc-n vásárolni ami tök jó volt. Vettem egy szép anyagot is. De nemtom mit lehetne belőle kihozni.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése