2014. január 8., szerda

Semmi -.- xd

Na most pont benne vagyok a hét közepében és a faszom ki van kb...
nem olyan nagy cucc csak úgy elegem van, amit éreztem beigazolódott mármint a többiek akarata, csak az nem hogy Sz. megint meg tud védeni, hála az égnek. És hogy meghosszabbítanak elvileg, de szarom le most per pill. Megint át akartak rángatni vmi gépi melóra, de hála nem én jöttem! Most párnát tervezek, székelykapusat. Nem akarom most totálba leírni ezt az egészet de ... félek is meg szorongok is, meg nemtom mindegy. A csapatunk az jó, meg visszaszoktam.
Fáj ránézni a karácsonyfámra meg a koszorúmra h vége van :S
Hívnak buliba most mondtam h vegye meg a jegyet ha akarja bánom én ha nem megyek eladja vagy elküldöm a pénzt.
Lehet megrendelek egy harcos naptárat cs drága, helyben kellett vna megvenni. Nem kéne postaköltséget fizetni. Az a naptár olyan szép.
De leg beszéltem Mnénivel és mondtam neki h részvétem mert eléggé bántott h nem úgy alakult h el tudjak menni a temetésre.
Ja és amilyen hülye vok átszúrtam a fülem a 3. lyukat a jobb oldalon. De még akarnék a másikra még kettőt. Mondjuk félek attól h igaza e ez a lebénulásos dolog ha elbaszod. De nem hiszem el, vagy lehet profin szúrok, meg sokat ismerek a közvetlen környezetemből aki átszúrta magának. Konkrétan 4 munkatársam meg én és élnek... :) Na megyek...








Itt a naptár ami úgy tetszik és egy tetkó ami tetszik cs h legyen kép :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése