2012. október 28., vasárnap

30 napos kihívások... :)


Engem is elkapott ez a láz, írtam 2 tesztet magamnak. Az egyik zenei kérdésekből áll, a másik inkább az énünket kutatja. :) Ha akarjátok kitölthetitek, úgyis "híres" akarok lenni xd de most még nincs kedvem feltenni a 2 30-as listát. Asszem azt is kitalálom, h milyen halloween dekorációt készítek, de még alantas házimunkával töltöm az időt, kivéve amit gépezéssel ... xd A tegnapi bejegyzéseimmel valamiért nem voltam elégedett, de lehet cs elfáradtam, mert vacakolt a szerkesztő.

Zenei kihívás:

1. Mit hallgattál ma?




Kihívás:

1. Írd le a mai napod!

Felkeltem ... zenét hallgattam, a fent említett 3 is közte volt. :) Állatokat etettem, falevelet szedtem, ettem, gépezek :D Valszeg vasalni fogok, takarítok, zenét hallgatok... Este lehet tvzek, v olvasok. Bár megeshet h tanulok, v dekorációt csinálok. Semmi extra, szimpla vasárnap... -.- megint esik -.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése