2012. október 16., kedd

Zajlik az élet...

Annyi minden történt 1 nap alatt, de az előző nap is, hogy már azt sem tudom hol áll a fejem. Valahol élvezem, lefoglal, nem tudok gondolkodni... Egy számomra kedves személy kimegy külföldre, emiatt eléggé elszomorodtam, viszont örülnék ha jobbra fordulna kint a sorsa! Hát megint egyedül maradtam... De már azt veszem észre, beletörődök, és minden megy tovább. Kb 1000 kg lisztet, kakaót és tésztát porcióztunk szét, esőben írattunk alá papírokat...:D szóval megvolt mára :), közben az osztálytársaimat "szervezem" a gyakorlati helyünkre. Kicsit tele van a fejem, de jobb így mint agyalni a gondokon, így csak azon agyalok mit kell még csinálnom. Tegnap elbúcsúztunk a konyhától, suliban dogát írtunk, ami ahhoz képest jó lett hogy nemigen olvastam bele. Vettem magamnak könyvet, ruhát. Most jól érzem magam, történik valami, igaz barátnőmet megsirattam, fog hiányozni....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése