2012. október 27., szombat

Időkitöltés

A mostani hétvégém, a tegnapi napot is beleértve, egy átlagos és kicsit unalmas időszaknak tekinthető. Voltak pillanataim mikor káros szokásommal az evéssel, tv nézéssel telt, de gépezés közben azért értelmesebb dolgokat is csináltam. Mindig keresgélek valamit, vagy tegnap épp Ps-tam. Ma bevásárlással kezdtünk, hazafelé haza is hoztak :), megúsztam a cipekedést. :) Azóta a füzetemmel szórakoztam, amibe 1-2 hete termékcsomagolásokat gyűjtök. Nem olyan gyönyörű, de lehet felteszek róla képet, ha már ennyi időt eltöltök vele. Leltáreredményt számoltam -.- :D, már csak pár fogalmat kell megjegyeznem, amúgy megy.




Rákerestem a 30 napos kihívásokra. Eléggé felkeltette az érdeklődésemet. Találtam pár meggyőzőbbet, de bénát is, szóval inkább vagy csak úgy spontán írtam én is 2 "tesztet". Majd idővel felteszem ide is a kérdéseimet. :) Előszedtem a Halloween dekorációimat, hozzá az összes mécsestartómat és a gyertyáimat is.


 


Előre várom, hogy vége legyen a halottak napjának, mert leáraznak reményeim szerint mindent, és tudok venni pár gyertyát. Ma néztem éppen, annyira felemelték az árukat; 500 Ft 4 háztartási gyertya. :S Nyáron 120ért vettem. Tavaly a karácsonyi ajándékokat is gyertyából oldottam meg, én öntöttem, illatosítottam díszítettem őket. Mint vmi boszorkány lent a pincében. :) Igaz a színezést nem tudtam tökéletesen megoldani, de csak szedett -vetett cuccokból dolgoztam. Én igazából szeretem a halottak napját, a sok virág, a gyertyák, meg a családi látogatások miatt. Csak kár h egyre jobban széthullik a család, lassan fél óra alatt tudjuk le azt ami régen 3 volt. :( A Halloweenről meg akarok tudni többet, vonzóak a csecse-becsék, meg az egész... Elég szürke nap van, esik néha, hűvös is van. Lassan tél lesz. Rendesen repül az idő... Bár nem tudom, az nekem jó e, vagy nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése