2014. február 27., csütörtök

Hmmm....

Most épp festettem a hajam még most hat a cucc. Szemcsi nélkül kicsit fura írni de közelre látok épp. Szomorú vagyok mert holnap leszámolás :S Már sírdogáltunk, le kell adni a ruhákat... Kajak hiányozni fognak :S Olyan rossz mindennek vége van.... Mondjuk elvileg én maradok, de sztem csak azért mert a legjobb barinőm a főnökasszonyka. Vagy lehet a meló miatt is igaz mostanában csak a hímzés volt meg a varrás. Idegesítő h nem mondják mi lesz csak vagyunk, a többieknek se mondják. Munkaügyibe is kell mennem valami papírt kell megvárnom.
Tegnap még szülinapoztunk ma meg már ránk jött h sokan elmennek de lehet csak 2 hónapra... bár ki tudja...
Meg annyi olyan dolog van amit nem írok ide le, ami aggaszt vagy idegesít.
Kajak ma volt egy dühkitörésem és Sz. kajak úgy kezelte ahogy senki se, megölelt... Általában egyedül zúzok vagy bőgök ha rám jön...  Ezért fognak hiányozni bár mi maradunk, de ki tudja ki marad még. A többiek ha hülyék is voltak ilyen összetartó csapatban még sosem voltam.
Mindig megtartottuk a szülinapokat, névnapokat, meg egy kis lyuk pincében voltunk de akkor is jó volt. Sok csöves kis helyen is elfér.
Na mindegy. Valami csak lesz. Snek megtaláltam egy esküvői részvételi képeit.
Na hali...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése