2014. február 22., szombat

Írock, élek, vagyok meg nem is ...

Nézem a facet... Nézem Sanyit... Nézem az exét, az tele van a közös élmények postjaival... Kicsit se egyértelmű hogy vissza akarja szerezni. :S Csak nemtom Sanyi mit mond rá majd... De ő még egyedülálló... Már mahinálok... az ex osztálytársaimat felköszöntöm, mert ő is, néha likeolok. Néha postolok olyat ami ránk illhet. Már agyalok hogy mit küldjek neki titokban a névnapjára, írtam verseket, de mind túl szókimondó, bár lehet az a jó, kerestem dalszöveget, agyalok rajzon. De kajak félek h visszaszerzi, de ha nem ő akkor más. Én megülök itt és várom hogy jobb legyen... De a csodánkat le sem írtam !!! Hétfőn Miskolcon voltam és láttam. 5 év után láttam. A bunkó fasz nem akart észrevenni de addig mászkáltam míg észrevetettem magam, utána persze rájöttem hogy észrevett meg h nem véletlenül nézett arra amerre vagyok. Csak nem köszöntünk egymásnak. De gyilkolászó szemekkel meredtünk egymásra 5 év után ez se rossz, főleg h "Szandit szereti" faszom abba nőbe. Utálom azt a csajt... Hülye klón, pióca... Na mindegy... Isten adott nekem egy esélyt meg neki is h ennyi idő után láthattuk egymást és ez nem semmi!!! Sőt csoda és valami !!! Néztem az oldalát és ... találtam hozzászólásait, mekkora pofája lett ennek a gyereknek kajak egyre jobban félek tőle, meg hogy megszégyenítene, bár a szívem mélyén azt érzem hogy nem tenné ezt. Sőt. Mire való volt akkor az a sok jel, és a hétfői incidens... Jól fel tudom kúrni az agyát, de tökjó. :)
Amúgy ezen kívül nem jó semmi, volt ami rossz volt volt ami... elment... És még a kocsonyára se mentem. Itthon pakoltam a fát helyette, se a Kárpátiára mert dolgoztam, a Dalriadas pulcsim nem jött meg. :S A többi nem public... Hy




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése