2014. február 9., vasárnap

Miért nem?

Egyszerre csak elkezdtem keresgélni, és mikor ezt csinálom nem olyan dolgokat találok ami bizalomgerjesztő:( Lassan sírok is...
Kerestem egy tesztet miszerint szeret e ? Azt írta, nem de ha teszek róla megváltozhatnak az érzései. Ok ez baromság, de a többi ilyen tesztben kiderült h lehet hogy felkeltettem az érdeklődését.
De ezzel mire megyek 5 év távlatából ha azelőtt se mentem semmire.
Aztán rákerestem arra "miért nem lépnek a férfiak" azt akartam h mikor nem kezdeményeznek.. Persze kijött a megcsalás... hogy biológia, meg tesztoszteron, ösztön, meg lázadjanak fel és legyen mindnek sok nője... ne éljenek a nőtársadalom elvárásnak megfelelően...
Ok túlléptem...
A végére ráakadtam egy olyan elszomorító cikkre, hogy 30 után elvirágzunk erre a velem egyidős Sanyika vagy általában a férfiak egyre szexibbek lesznek, lecserélnek minket, zsákot húnak a fejünkre stb és maradhatunk a dobozba egyedül...
És hogy a suliban, az egyetemen arra figyelmeztet a felvilágosult tanár hogy ott még megtalálhatod a párod, utána a melóban nem tanácsos, a bulihelyszíneken meg nem az alakul ki....
Szóval lassan 30 felé mehetek a lecsóba... maradok egyedül.:(
Ez a fasz úgyse kezdeményez soha, és az se igaz h az "igazi" férfi kezdeményez, meg stb ami az igazi férfire igaz mert nem csinálnak ezek semmit....
Én meg hiába olvasgatom a csábítás meg a kezdeményezés testjeleit ami ösztönből is jöhet túl büszke vagyok hozzá vagy merev, mosolyogni pl nem tudok... meg nyalogassam a szám, még fogdossam is meg hogy hozzám merjen szólni tök ciki, gázzzzz
Elég elkeserítő, hogy ő majd jó pali lesz mondjuk már most is sokkal jobb én meg elkezdtem most kivirágozni aztán meg elvirágzok:S
Ennyi az élet és róhatom egyedül az utcákat mint valami kirúgott macska....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése